کد خبر: ۳۸۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 22 February 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا: تیم نظارت وزارت بهداشت شامل کارشناسان بهداشت مدارس و بهداشت محیط از مدرسه مروج سلامت عزیزان شهر فسا بازدید نمودند .

خانم تشکر مسوول واحد بهداشت مدارس معاونت بهداشت دانشگاه در این خصوص گفت : مدارس مروج سلامت به منزله یک نظام براي ارتقاي سلامت هستند که با مشارکت فعالانه اولیاء، مربیان و دانش آموزان و با رویکرد توانمند سازي دانش آموزان در زمینه مراقبت از خود، فرهنگ خود مراقبتی(Selfcare)و آموزش همسانان و همسالان، منجر به افزایش ظرفیتها و توانمندسازي مردم در مورد سالم زندگی کردن، سالم کارکردن و آموزش با کیفیت خواهد شد.

تشکر افزود : در همین راستا از سال 89 با همکاری اداره آموزش و پرورش ، تعداد 70 مدرسه مروج سلامت در شهرستان فسا تعیین شدند که هر ساله توسط تیم پایش وزارت بهداشت مورد ارزیابی قرار می گیرند .

مسوول واحد بهداشت مدارس معاونت بهداشت دانشگاه اظهار داشت : در پایش اخیر نیز مدرسه استثنایی عزیزان که از جمله مدارس مروج سلامت شهرستان فسا می باشد توسط تیم وزارت بهداشت مورد پایش قرار گرفت و کارشناسان مربوطه از نمایشگاه زیست محیطی این مدرسه که در مورد ساخت کاردستی از وسایل قابل بازیافت بود نیز بازدید کردند .

گفتنی است بر اساس امتیاز کسب شده توسط مدارس مروج سلامت به این مدارس ستاره سلامت تعلق می گیرد و در حال حاضر 30 مدرسه شهرستان فسا 5 ستاره می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار