کارگران کارخانه سیمان خاکستری نی ریز دست از کار کشیدند تا با اعتصابی چندباره شاید بتوانند حقوق معوقه و حقشان را از مسئولان این واحد صنعتی دریافت کنند.
کد خبر: ۳۸۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 22 February 2017
تابناک فارس به نقل از نبض نی ریز:عدم پرداخت حقوق معوقه کارگران کارخانه سیمان خاکستری نی ریز مسبب اعتصاب دوباره کارگران این واحد صنعتی شد.

شایان ذکر است؛ درپی عدم پرداخت حقوق معوقه، بار دیگر کارگران این کارخانه دست از کارکشیده و اعتصاب کرده اند تا شاید با این کار بتوانند حق و حقوق خود را ازمسئولان و هیئت مدیره این کارخانه بگیرند.

این درحالی ست که اکثر این افراد از اردیبهشت ماه تا به حال حقوقی دریافت نکرده اند و گویا قرار بوده تا این تاریخ بخشی از طلبشان را دریافت کنند که همچنان با وعده های توخالی از طرف پیمانکاران و مسئولین مواجهه شده اند.

حال باید دید چگونه است که کارخانه ای که قرار است برای جوانان این شهر اشتغال زایی داشته باشد چنین از پرداخت حقوق جوانانی که با هزاران امید به آینده در این کارخانه مشغول شده اند ناتوان مانده و مسئولان شهر باید بررسی و تحقیق انجام داده تا علت بوجود آمدن چنین مشکلی را به مردم گزارش داده تا هیچ شک و شبهه ای باقی نماندو با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

گفتنی است ؛ این چندمین اعتصاب کارگران کارخانه سیمان خاکستری در 6 ماهه ابتدایی سال 95 به حساب می رود.

یکی از اعضا هیت مدیره کارخانه سیمان خاکستری اعلام داشت: به کارگران قرار است 15 اسفند ماه دو حقوق معوقه پرداخت شود و مابقی نیز تا 15 فروردین ماه به طور کامل تسویه شود .
 

وی گفت : شرکت درخواست وام 7 میلیارد تومانی به بانکهای عامل ارایه نموده و در صورت تحقق این مبلغ مشکلات برطرف شود .

وی درپایان: از مسولین خواست در این خصوص با هیت مدیره شرکت همکاری لازم را داشته باشند .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار