واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کامفیروز، اقدام به جمع آوری فروشندگان دوره گرد غذای گرم خانگی کرده است.
کد خبر: ۳۸۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 21 February 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: دکتر سعید احمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان کامفیروز گفت: تامین سلامت غذایی مردم از اهداف اصلی شبکه بهداشت و درمان منطقه است و در این راستا طرح های مختلفی اجرا می‌شود.

وی معضل دستفروشان دوره گرد و اتاقک های ثابت و سیار عرضه کننده مواد غذایی را یکی از مشکلات بهداشتی در اکثر شهرها و روستاهای کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع بهداشت و امنیت غذایی و تاثیر آن بر سلامت مردم و خواست عمومی مردم، روند اجرایی جمع آوری این نوع فروشندگان دوره گرد تا پاکسازی کامل همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: با هماهنگی دادگاه عمومی منطقه کامفیروز و با همکاری واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی، طرح جمع آوری فروشندگان دوره گرد غذای گرم خانگی در سطح معابر عمومی فروشندگان غیرمجاز به اجرا درآمد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کامفیروز با بیان اینکه در ابتدا با تحویل اخطاریه کتبی به دستفروشان غذای گرم اقدام شد افزود: در این میان افراد متخلفی که به اخطاریه های کتبی واحد های بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان توجهی نکرده و سلامت مردم را به خطر می انداختند و توجهی به اخطار کتبی نداشتند، به مراجع قضایی معرفی و طبق قانون با آنها رفتار شد که در نهایت با دستور دادگاه جمع آوری شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار