با تلاش ماموران انتظامی شهرستان استهبان سه نفر كه فردی را ربوده و متواری شده بودند، دستگیر و گروگان آزاد شد.
کد خبر: ۳۸۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 21 February 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: فردی با مراجعه به ماموران انتظامی پاسگاه شهرستان استهبان مدعی شد پدرش با یک دستگاه خودرو نیسان با فردی ناشناس که خریدار جو بوده است، از منزل خارج و تاكنون مراجعه نكرده است.
وی افزود: پس از بررسی موضوع و اطمینان یافتن از صحت خبر آدم ربایی، مراتب به صورت ویژه در دستور كار ماموران قرار گرفته و پس از انجام كارهای پلیسی متهمان كه عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، گروگان را در منطقه ای از شهرستان رها و از محل متواری می شوند.

وی تصریح كرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت دو نفر از متهمان به هویت های " ص- ص" و " م- م" كه دارای سوابق متعدد كیفری بودند، در اطراف شهرستان استهبان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینكه با تحقیقات تكمیلی پلیس، متهم اصلی به هویت " ف- ق" در شهرستان نائین استان اصفهان شناسایی و توسط مأموران انتظامی دستگیر شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد دو قبضه اسلحه كلت كمری كشف شد.

سردار گودرزی با بیان اینكه متهمان در بازجویی های انجام شده علت و انگیزه آدم ربایی را اختلافات خانوادگی عنوان كردند، گفت: افراد دستگیر شده با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار