نماینده اقلید در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اقلید:
با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی و مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ، ایین تودیع و معارفه فرماندار اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 21 February 2017
محمدصادق کریمی تودیع و مشتاقی لار به عنوان فرماندار جدید اقلید معارفه شد .
 
در این مراسم که باحضور ،پژوهش ، معاون سیاسی ،امنیتی ، اجتماعی استانداری فارس و هاشمی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ، در سالن همایش امام رضا(ع) برگزار گردید از زحمات فرماندار سابق تقدیر و مشتاقی لار رسما فعالیت خود را در شهرستان اقلید آغاز کرد.
 
حسین افضلی نماینده شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم با اشاره به تلاشهای فراوان صادق کریمی در راه توسعه و حل مشکلات شهرستان اظهار کرد :  در راه توسعه و آبادانی کشور ، بنده شهادت می دهم که دولت تدبیر و امید با تمام توان کوشیده و همچنان خالصانه تلاش می کند .
 
در ادامه مراسم ،پژوهش ، ، معاون سیاسی ،امنیتی ، اجتماعی استانداری فارس با اشاره به جایگاه اخلاق در نظام اسلامی افزود : در حکومت های غیر الهی دنیا ،امروزه اخلاق جایگاهی ندارد و آن را امری فردی می دانند در حالی که در نظام اسلامی با پیروی از قرآن و شریعت ، اخلاق جایگاه ویژه ای دارد و در همه امور تعیین کننده است .
 
وی ادامه داد : امنیت و آرامش امروز کشور ایران به واسطه ی اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه است که با دفاع از ارزش های خود به حمایت از مردم مظلوم سوریه ، فلسطین ، یمن و افغاتستان می پردازد  و این به معنی جنگ افروزی و توسعه طلبی نیست .
 
در ادامه مراسم ، مشتاقی لار،فرماندار جدید شهرستان اقلید ،با اشاره نوع مدیریت میان رشته ای و چند رشته ای درفرمانداری هر شهرستان افزود : استفاده از علم و تکنولوژی کلید واژه پیشرفت درهرزمینه ای ست ، و برای توسعه در کنار علم نیاز به  کار عملی همراه با همدلی، همگرایی ، اخلاص و فداکاری هستیم .
 
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه ارگانها و نهادها و همچنین مردم خوب  اقلید در آبادانی هر چه بیشتر این خطه  بکوشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار