احزاب و تشکل‌های سیاسی اصولگرا در فارس با صدور بیانیه‌ای از استاندار این استان و وزیر ورزش و جوانان خواستند با مدیر متخلفی که مسبب بروز حاشیه‌های مراسم پایتختی جوانان جهان اسلام در شیراز شده است برخورد قاطع کنند.
کد خبر: ۳۷۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 18 February 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: در بیانیه احزاب اصولگرای استان فارس آمده است: طی هفته‌های اخیر، شهر شیراز شاهد کسب عنوان پرافتخار پایتخت جوانان جهان اسلام بوده که می‌تواند فرصت‌های بسیاری برای شهر شیراز و جوانان جهان اسلام خلق کند و در تبیین دیدگاه‌های فراملی مقام معظم رهبری نقش بسزایی داشته باشد.

در این بیانیه تصریح شده است: امروز جهان اسلام نیازمند یک شبکه جامع ارتباطی میان جوانان است تا از این طریق، مرز بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی (ص) به‌خوبی تبیین و وحدت بین امت اسلامی تحکیم یابد و نقشه‌های شوم استکبار جهانی برای جنگ‌افروزی و تفرقه‌افکنی بیش‌ازپیش نقش بر آب شود.

در این بیانیه اضافه شده است: فرصتی که این روزها نصیب شهر شیراز شده، فراملی است که باید مسؤولان امر، با درک این اقتضائات و در نظر گرفتن الزامات این امر مهم، در راستای خدمت به امت اسلامی گام‌های بلندی بردارند.

احزاب اصولگرای فارس در بیانیه خود خاطرنشان کرده‌اند: نگاهی به برنامه‌های ارائه‌شده از سوی مسؤولان امر در این زمینه، بیانگر این واقعیت تلخ است که با یک فرصت‌سوزی بسیار بزرگ در این زمینه مواجه هستیم و مسؤولان فرهنگی این استان، ضمن ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های کم‌اثر و سطحی، از استفاده صحیح از ظرفیت‌های بسیار تشکل‌های فرهنگی مردم‌نهاد، تشکل‌های دانشجویی و نخبگان و اندیشمندان نیز غفلت ورزیده‌اند.

در ادامه این بیانیه گفته شده است: تأسف‌بارتر اینکه در مراسم افتتاحیه شاهد اتفاقات خلاف شئون و غیرفرهنگی بسیاری بودیم که با اقدام مناسب و به‌هنگام آیت‌الله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام‌جمعه شیراز و آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در ترک این مراسم مواجه شدیم.

احزاب و تشکل‌های سیاسی امضاکننده این بیانیه ضمن اعلام حمایت قاطع از این دو نماینده شجاع و انقلابی مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، اعلام کرده‌اند: با توجه به عدم‌اصلاح این روند غلط توسط متولیان امر طی روزهای گذشته و اصرار بر تداوم و توجیه آن، سکوت تشکل‌های سیاسی انقلابی استان فارس بیش از این جایز نبوده و برای استیفای حقوق ملت و پاسداری از شأن و جایگاه جوانان جهان اسلام از استاندار فارس و وزیر ورزش و جوانان تقاضامندیم با مدیر متخلف خود در فارس که متولی این برنامه بوده برخورد قاطع کند.

در بخش پایانی این بیانیه افزوده شده است: متخلفان باید از مردم غیرتمند و ولایتمدار فارس نیز هرچه سریع‌تر عذرخواهی کنند و برای جبران خطاهای صورت گرفته در راستای استفاده حداکثری از این فرصت، برنامه‌ریزی کنند.

امضاکنندگان این بیانیه شامل جامعه اسلامی مهندسین فارس، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی فارس، جمعیت اتحاد حسینی و جامعه اسلامی کارگران فارس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار