رئیس کمیسیون عمران با ابراز نگرانی از کندی امدادرسانی به مردم سیل‌زده جهرم گفت: دولت تاکنون هیچ اقدام مناسبی برای کمک به مردم جهرم انجام نداده است.
کد خبر: ۳۷۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 18 February 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران در رابطه با آخرین وضعیت مردم سیل‌زده جهرم گفت: جهرم هم اکنون در وضعیت بحرانی قرار گرفته، بنده و مسئولین مدیریت بحران کشور با حضور در محل سعی در تسریع امدادرسانی به مردم داریم.

وی افزود: در جهرم بیش از هزار و 200 واحد مسکونی دچار تخریب بالای 60 درصد شده‌اند و همین اندازه واحدهای آسیب‌پذیر وجود دارند که امکان تخریب‌شان وجود دارد.
 
رضایی‌کوچی ادامه داد: با توجه به تخریب سد جهرم قسمت‌های زیادی از شهر زیر آب رفته و با وجود اینکه بارندگی قطع شده همچنان منازل مردم پر از آب است و زندگی مردم در بعضی از نقاط شهر مختل شده و جاده جهرم به شیراز مسدود است.
 
وی تصریح کرد: راه‌ها و پل‌های دسترسی روستاها نیز تخریب شده و بعضی از روستا‌ها در محاصره کامل آب هستند، گاز شهری نیز روز گذشته به علت آب بردگی لوله گاز قطع شده است.

رضایی با بیان این نکته که دولت تا کنون هیچ اقدام مناسب و کافی در این راستا انجام نداده،‌ افزود: ‌هلال احمر با توزیع 800 عدد پتو و چادر در میان مردم کمک‌هایی را انجام داده است اما هیچ کدام از این اقدامات برای مردم در این هوای سرد کافی نیست، ما امیدواریم که با کمک‌هایی که قرار است از سوی دبیرکل هلال احمر و ورود بالگردها به شهر صورت بگیرد، امدادرسانی سرعت بیشتری پیدا کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار