با توجه به عدم شایسته سالاری در کشور ایران و سوء مدیریت های فراوان در کشور خیلی از استان ها و شهرها با حربه محرومیت نمایی به امتیازات فراوانی رسیدند. حال آنکه دیار زرخیز پارس همواره چوب عنوان برخوردار بودن را خورده است و از برخورداری فقط نامی بر پیشانی این استان است.
کد خبر: ۳۷۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 16 February 2017
نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس در جلسه شورای اداری این شهرستان که چند روز پیش با حضور حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری و افشانی استاندار فارس برگزار شد، به برخی محرومیت‌های این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: محرومیت از سر و روی مردم کازرون می‌بارد و تعداد بسیاری از جوانان این شهرستان از بیکاری رنج می‌برند و با این معضل دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

به گزارش تابناک فارس:حسین رضازاده از دولت خواست نسبت به این شهرستان که جمعیت آن افزون‌بر 300 هزار نفر است نگاه بهتری داشته باشد و برخی از مشکلات مهم این شهرستان که ازجمله وجود یک کارخانه در سطح بالا است را برآورده کند.

وی آمار بیکاری در شهرستان کازرون را بسیار بالا عنوان و تصریح کرد: حیف است شهرستانی با قدمت تاریخی و وجود ظرفیت‌های مناسب به بوته فراموشی سپرده شود و روزبه‌روز آمار بیکاران آن افزایش پیدا کند.
 
استاندار فارس در جواب نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی که این شهرستان را محروم خوانده بود تصریح کرد: این‌قدر نگوییم محروم هستیم و مردم را بد تربیت نکنیم و مدام تکرار نکنیم، فقر و فلاکت و ملت بدبخت و بیچاره چراکه ملتی که فقیری را باور کرد به سعادت نمی‌رسد.

افشانی در پایان گفت: مهم‌ترین نقش تعلیم و تربیت این است که ما آدم‌ها را وادار کنیم سرپای خود بایستند نه اینکه در مقابل کمک دیگران سرشان را خم کنند.
 
 البته جناب استاندار توجه داشته باشند که با توجه به عدم شایسته سالاری در کشور ایران و سوء مدیریت های فراوان در کشور خیلی از استان ها و شهرها با حربه محرومیت نمایی به امتیازات فراوانی رسیدند.
 
 حال آنکه دیار زرخیز پارس همواره چوب عنوان برخوردار بودن را خورده است و از برخورداری فقط نامی بر پیشانی این استان است.
 
 بله؛نباید بیچارگی را تلقین کرد اما با نگاهی به پتانسیل استان فارس و وضعیت بالفعلش راستش باید گفت که خیلی بیچاره ایم...
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی دشتستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
جواب استاندار منطقی نیست . صحبت عدد و رقم است . در شهری چون قایمیه بالای 80 درصد مردان درآمدی زیر یک میلیون دارند و توانایی کسب درآمد ندارند . چهره فقر کاملا مشهود است ومردم در رنج.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار