مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه احمد بن موسی شیراز با اشاره به اینکه تشکیل بسیج مردمی در کشورهای سوریه، عراق و لبنان برگرفته و الگوبرداری از بسیج ایران است، گفت: هرجایی بسیج باشد استکبار هیچ غلطی نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 16 February 2017
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه احمد بن موسی شیراز گفت: بصیرت‌افزایی باید در تمام عرصه‌ها باشد و تنها به عرصه سیاسی منحصر نشود.
 
تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمود رمضانی صبح امروز در گردهمایی بسیجیان ولایتمداران عاشق در شهر شیراز با بیان اینکه بسیج به معنای واقعی ولایتمداری را در وجود خود جاری کرده است، اظهار داشت: حضرت علی (ع) نخستین بسیجی بود که در رکاب پیامبر (ص) برای مردم بصیرت‌افزایی و رفع شبهه کرد.

وی با اشاره به اینکه بعد از حضرت علی (ع) که رهبری جهان اسلام را بر عهده گرفت، نخستین بسیجی حضرت فاطمه (س) بود، افزود: ولایتمداری ایشان به‌جایی رسید که تمام فرزندان و جان خود را تقدیم ولایت کرد.

رمضانی با تأکید بر اینکه بصیرت‌افزایی و بصیرت‌دهی از وظایف سنگین بسیجیان در عرصه‌های مختلف است، بیان داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید در بصیرت‌افزایی جامعه و به‌ویژه جوانان پیشگام باشند.

وی با اشاره به اینکه ولایت‌فقیه باید به‌خوبی برای جامعه تبیین شود، ادامه داد: اگر بخواهیم دنیا و آخرت داشته باشیم باید به‌طور مطلق تابع ولایت‌فقیه باشیم و از ایشان پیروی کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه احمد بن موسی شیراز با تأکید بر اینکه تنها راه نجات مسلمانان از ظلم و استکبار در تمام عرصه‌ها پیروی از ولایت‌فقیه است، اضافه کرد: بصیرت‌افزایی باید در تمام عرصه‌ها باشد و تنها به عرصه سیاسی منحصر نشود.

رمضانی به ابعاد مختلف بصیرت‌افزایی اشاره و خاطرنشان کرد: در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و ورزشی به‌شدت نیاز به بصیرت‌افزایی است چراکه دشمن تلاش دارد در این عرصه‌ها نیز جوانان ما را منحرف کند.

این مقام مسؤول ادامه داد: عمار از امام علی (ع) جانانه دفاع کرد و در رکاب امام حسن (ع) و امام حسین (ع) بود و بصیرت‌افزایی می‌کرد و این بصیرت‌افزایی‌ها چنان بود که مردم در جنگ جمل توبه کردند و به لشکر امام علی (ع) پیوستند.

رمضانی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج مردمی در کشورهای سوریه، عراق و لبنان برگرفته و الگوبرداری از بسیج ایران است، گفت: هرجایی بسیج باشد استکبار هیچ غلطی نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی با جان و دل نگه‌دارنده انقلاب هستند و از خون شهدا دفاع خواهند کرد، افزود: جوانان ایران اسلامی با یک اشاره رهبری در هر عرصه‌ای با شدت تمام درمقابل استکبار خواهند بود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه احمد بن موسی شیراز در پایان گفت: در انقلاب ما همچنان که ریزش است و در سطح بسیار ناچیزی وجود دارد رویش‌های آن بیشتر بوده چنانکه مردم در 22 بهمن بسیجی‌وار وارد عرصه شده و بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار