چندی پیش در شیراز مرد 30 ساله وقتی با خودروی ام‌وی‌ام خود، خانه را ترک کرد هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بود که یک خودرو جلوی او پیچید.
کد خبر: ۳۷۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 16 February 2017
تابناک فارس به نقل از رکنا:مرد جوان پیاده شد تا ببیند چه اتفاقی افتاده که در همین هنگام افرادی در حالی که سلاح سرد در دست داشتند از خودرو پیاده شدند و با تهدید، مرد جوان را سوار ماشین خود کرده و به راه افتادند.
 
چند ساعت بعد تماسی از طرف آدم‌رباها با پدر مرد ربوده شده انجام گرفت و با لحن خشن و تندی از وی تقاضای یک میلیون دلار در قبال آزادی فرزندش شد که با تماس این خانواده با پلیس تحقیقات در این زمینه شروع شد. با توجه به حساسیت موضوع، پرونده تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان آغاز شد.
 
ابتدای تحقیقات ماموران توانستند خودروی گروگان را در یکی از خیابان‌های شیراز در حالی که رها شده بود کشف کنند. با کشف این خودرو، مسیر تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد. در ادامه با انجام تحقیقات گسترده و بررسی سرنخ‌های به دست آمده یکی از گروگانگیران دستگیر و معلوم شد گروگان را در کوه‌های اطراف شهر نگهداری می‌کنند.
 
سرانجام مشخص شد که سه برادر با همدستی فردی دیگر با انگیزه اخاذی دست به این آدم‌ربایی زده اند و در قبال آزادی گروگان از پدرش درخواست یک میلیون دلار کرده‌اند که پس از دستگیری این متهم، سه نفر دیگر که متوجه موضوع شده بودند گروگان را رها کرده و فرار Escape کردند.

در ادامه یکی دیگر از آدم‌ربایان دستگیر شد. در تحقیقات از فرد گروگان، فاش شد که آدم‌ربایان از اسلحه سرد، اسپری اشک آور و... استفاده کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار