مدیرکل کمیته امداد فارس از حمایت 85 هزار حامی از ایتام زیرپوشش کمیته امداد این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 15 February 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: محمد بذرافشان بعدازظهر امروز در همایش فاطمی تجلیل از خیران و نیکوکاران این شهرستان که با حضور فرماندار اقلید، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، بخشدار حسن‌آباد، دهیاران، عاملان زکات، خیران و نیکوکاران اقلید در کمیته امداد این شهرستان برگزار شد شهادت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی بار دیگر ولایت‌مداری و وفاداری خود را به نظام، انقلاب اسلامی و کشور به اثبات رساندند.

بذرافشان با تقدیر از همراهی خیران با کمیته امداد، برگزاری همایش‌های این‌چنینی را زمینه و فرصتی مناسب برای بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های نیکوکاران و تجلیل از آن‌ها عنوان و تصریح کرد: لطف و سخاوت این افراد بزرگ را کامل و در شأن آن‌ها نمی‌توانیم قدردانی کنیم.

مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی در زمینه ارزش، جایگاه و لزوم کمک به هم‌نوع و رفع نیاز و محرومیت آن‌ها و بابیان اینکه یتیم‌نوازی یکی از فضائل اخلاقی و رفتاری حضرت علی(ع) بود از ثواب این کار سخن گفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت داشتن مسکن و سرپناه به ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد کمیته امداد در این زمینه پرداخت و گفت: رفع برخی از نیازها و کمبودها در زمینه‌هایی چون مسکن و اشتغال می‌تواند موجب از بین رفتن سایر نیازها شود.

بذرافشان از همراهی و مشارکت 85 هزار حامی در سطح فارس در حمایت از ایتام نیازمند این استان خبر داد و بیان داشت: با اجرای طرح حامیان آسمانی و کمک و مشارکت خیران می‌توان اقدامات مؤثری در زمینه مسکن مددجویی انجام داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار