مدیر مرکز دیجیتال استان فارس گفت:با کنار هم قرار گرفتن نخبه های حوزه دیجیتال و رسانه در مجتمع دیجیتال استان فارس کامل ترین تیم جلوه های ویژه کشور و استودیوهای آموزشی ، تصویربرداری و صدابرداری در استان راه اندازی شده است.
کد خبر: ۳۷۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 14 February 2017


ساسان حیدرپور مدیر مرکز دیجیتال استان فارس با اشاره به اینکه کامل ترین امکانات جلوه های ویژه کشور، استودیوهای صدابرداری و تصویر برداری و آموزشی در این مجتمع فراهم است، گفت:با بهره گیری از این ظرفیت ها توانسته ائیم عنوان برگزار کننده عنوان برتر جام بازی های رایانه ای، مقام برتر مقاله نویسی در حوزه سواد رسانه ای، برترین مجتمع دیجیتال در نمایشگاه رسانه های دیجیتال کشور شویم.

وی با تشکر از حمایت های دکتر بهزاد مریدی مدیر کل فارس و بتول معلم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز گفت: هم اکنون با در کنار هم قرار دادن نخبه های حوزه دیجیتال و رسانه در مجتمع دیجیتال استان فارس توانسته ائیم کامل ترین تیم جلوه های ویژه کشور و استودیوهای آموزشی، تصویربرداری و صدابرداری را راه اندازی کنیم.

وی اظهار داشت: حاصل این فعالیت ها کسب مقامات برتر کشوری از جمله مجتمع دیجیتال برتر کشوری در نمایشگاه رسانه های دیجتال تهران، برگزار کننده  برتر کشوری جام بازی های رایانه ای خلیج فارس، مقام دوم کشوری در انیمیشن سازی و .....بوده است.

مدیر مجتمع دیجیتال استان فارس در ادامه بیان داشت: ٤٥ فیلم داستانی و تجربی و مستند در این مجتمع تولید و نرم افزارهای مختلفی در راستای اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی در دست تهیه است که باعث ایجاد تحول در اموزش و پژوهش در حوزه های مختلف خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه دیجیتال و رسانه بیان داشت: از طرح های ارائه شده و حائز اهمیت در این مجتمع تولید فیلم های آموزشی و تاکید بر حفظ ارزش های دینی و انقلابی با بهره گیری از هنر ،بویژه هنر دیجیتال است.

حیدرپور یادآور شد:در واقع در مجتمع دیجیتال فارس در قالبی جدید به کمک هنر های مختلف به خصوص هنر دیجیتال، در فیلم های اموزشی به صورت غیر مستقیم ارزش های دینی و انقلابی را بخصوص به نسل جوان یادآور می شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار