گروه علوم اعصاب دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی و آزمایشگاه مهندسی عصب شناختی دانشگاهSao Paulo برزیل تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۳۷۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 13 February 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون پژوهشی دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی شیراز، گفت: در راستای  اهداف بین المللی دانشگاه، تفاهمنامه رسمی همکاری های دو جانبه در علوم اعصاب و علوم شناختی، بین گروه علوم اعصاب دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و آزمایشگاه مهندسی عصب شناختی دانشگاه Sao Paulo  برزیل، برای مدت پنج سال، به امضا رسید.
محمد نامی افزود: موضوع های اصلی این تفاهمنامه، شامل تبادل استاد، دانشجو و پژوهشگر در حوزه علوم اعصاب، اجرای پروژه های پژوهشی مشترک در علوم اعصاب و علوم شناختی، سازمان دهی و برگزاری رویدادهای مشترک علمی فرهنگی، تبادل اطلاعات و منابع آکادمیک و برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های تخصصی مشترک به شکل آنلاین یا حضوری است.
وی گفت: این تفاهم نامه، فرصتی ویژه برای پیشبرد اهداف عالی در علوم اعصاب و علوم شناختی را در گستره ای بین المللی فراهم می کند.
مدیرگروه علوم اعصاب، افزود: کشورهای آمریکای جنوبی مانند برزیل و آرژانتین، از نظر اختصاص بودجه های پژوهشی قابل ملاحظه در حوزه علوم اعصاب و علوم شناختی و صندوق های حمایتی دولتی از پژوهش، در مقیاس وسیع در دو دهه گذشته جهش عمده ای در پژوهش و تولید علم در این حوزه از دانش نوین داشته اند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار