این وام های کلان در دست سرمایه داران چه می کند؟/ به جای امید بستن به آمریکا کشور را دست جوانان بدهید/ اختلاس و دزدی و حقوق نجومی دفاع از نظام نیست/ فکری به حال بغض 71 ساله زرقان بکنید/ اگر کسی حرف از مذاکره بزند یا خائن است یا ساده لوح /خون نداده ایم که مراسم جوانان اسلام این شود/ آبروی سومین حرم اهل بیت را بردند
کد خبر: ۳۷۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 11 February 2017
به گزارش تابناک فارس:فصل مشترک خطبه های ائمه جمعه فارس در نماز جمعه این هفته تشکر از مردم بابت راهپیمایی 22 بهمن و یادآوری آرمان های انقلاب و خصومت های آمریکا بود.ائمه جمعه فارس با غیر قابل اعتماد خواندن آمریکا خاستار توجه بیشتر به توانایی داخلی شدند.
 
این وام های کلان در دست سرمایه داران چه می کند؟
امام‌ جمعه لامرد گفت: رؤسای جمهور آمریکا یکی از دیگری پست‌تر و وحشی‌تر بوده‌اند.
حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی با اشاره به مسئله ربا خاطرنشان کرد: باید مسئله ربا که جامعه را به‌سوی فقر کشانده است حل شود تا همگان زندگی آرام داشته باشند.
امام‌جمعه لامرد گفت: این‌همه وام‌های کلان در نزد افراد سرمایه‌دار چه می‌کند و باید مسؤولان طوری برنامه‌ریزی کنند که چالش‌های اقتصادی در کشور وجود نداشته باشد.
هاشمی شهیدی به موضوع مراکز فساد نیز اشاره کرد و بیان داشت: نیروهای نظامی و امنیتی با قاطعیت تمام باید با مراکز فساد برخورد کنند.
وی با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد: رؤسای جمهور آمریکا یکی از دیگری پست‌تر و وحشی‌تر بوده‌اند و انقلاب اسلامی تمام برنامه‌های آنان را به‌هم‌ریخته است. 
 
به جای امید بستن به آمریکا کشور را دست جوانان بدهید
امام‌ جمعه کازرون گفت: دشمنانی که ما را دائم تهدید به گزینه‌های روی میز می‌کنند، بدانند گزینه روی میز ما این ملت است.
خرسند، خواستار تکریم بیشتر مردم توسط  قوای سه‌گانه شد و اظهار داشت: کشور را به دست جوانان بدهید تا بسازند، چراکه امید بستن به استکبار و شیطان بزرگ، سرابی بیش نیست.
امام‌ جمعه کازرون با بیان اینکه ما با اصل موسیقی مخالف نیستیم، اما با کار بی‌موقع و بی‌محل مخالفیم، افزود: به متولیان نصیحت می‌کنیم که با دقت بیشتر و با رویکرد مذهبی و فرهنگی موسیقی در جای خود توجه کنند.
 
اختلاس و دزدی و حقوق نجومی دفاع از نظام نیست
امام جمعه ی فراشبندگفت:یاری کردن رهبر و دفاع از نظام و ارزش ها به معنی اختلاس کردن، دزدی و حقوق نجومی گرفتن نیست، به معنی لبخند زدن به چهره دشمن و اعتماد به آن هم نیست. 
 
فکری به حال بغض 71 ساله زرقان بکنید
امام جمعه زرقان خواستار تلاش بیشتر مسؤولان برای ارتقای بخش زرقان به شهرستان شد و این موضوع را به بغض ۷۱ساله ای در گلو تشبیه کرد که زرقان در این مدت در سطح بخش باقی مانده است.
حجت الاسلام  ربانی شیرازی در ادامه با اشاره به گزارش بخشدار زرقان و معاون استاندار در خصوص آغاز به کار مجدد کاشی حافظ افزود :متاسفانه کار بر اساس گزارش ارائه شده انجام نگردیده و مسؤولان باید پیگیر باشند و شخص امام جمعه نیز وظیفه خود می داند این مسئله را از طریق مراجعه به استانداری و دیدار با استاندار محترم پیگیری کند.
 
اگر کسی حرف از مذاکره بزند یا خائن است یا ساده لوح
امام جمعه بوانات گفت:همه مسوولان هم باید بفهمند که به نام عقلانیت نباید امید واهى به شیطان اکبر را توجیه کرد، و نیز باید همه بدانند که اگر کسی بخواهد دیگر دم از مذاکره بزند یا خود فروخته و عامل مستقیم دشمن است یا آنقدر ساده لوح است که هیچ درکی از سیاست ندارد و بهتر است لباس سیاستمداری نظام اسلامی را از تن درآورد و برود حرفه ای متناسب با میزان درک و فهم خود را پیشه کند.
زارع در ادامه سخنان خود به برنامه روز شیراز بعنوان پایتخت جوانان اسلام اشاره و اضافه کرد: این تذکری به مسئولان کشور است که اگر شایسته سالاری حاکم بود و فقط انگیزه انتخابِ مسئولان حزب گرائی نبود، ما امروز شاهد این قبیل ناهنجاری ها نبودیم، و این مسئله فقط به امر فرهنگ منحصر نیست، با توجه به اینکه بسیاری از مدیریتها فقط جنبه حزبی دارد و منتخبین برای مدیریتها تنها شاخصه اصلی و مهمشان تفکر جناحی است بسیاری از امور مردم روی زمین مانده و هیچ پیشرفتی در امور اقتصادی و اجتماعی را شاهد نیستیم، و این یعنی تضییع حقوق مردم و این یعنی امضاء کنندگان چنین احکامی باید منتظر عواقب شوم دنیوی و اخروی اعمالشان باشند.
 
خون نداده ایم که مراسم جوانان اسلام این شود
آیت الله لطف الله دژکام خطیب جمعه جهرم، با انتقاد از حواشی به وجود آمده در مراسم انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام بیان داشت :  به همه مدیران فرهنگی می گوییم مسیری که برای آن خون داده ایم نباید کارش به جایی برسد که مراسمی برگزار شود و نماینده رهبری انقلاب با ناراحتی آن را ترک کرده و بگوید این مراسم انسان را به یاد جشن های هنر شاهنشاهی می اندازد.
 
آبروی سومین حرم اهل بیت را بردند
امام‌ جمعه اقلید گفت:بار دیگر آبروی سومین حرم اهل‌بیت (ع) توسط عده‌ای برده شد.
طالبی با تقدیر از موضع‌گیری حضرات آیات ایمانی و  دستغیب که به نشانه اعتراض نسبت به آنچه به بهانه پایتخت جوان در شیراز به نمایش گذاشته شد، جلسه را ترک کردند بیان داشت: شرم‌آور است که هرچند گاه یک‌بار به بهانه‌های واهی احساسات مردم مؤمن استان فارس را جریحه‌دار می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار