امام جمعه شیراز گفت:مسؤولان باید از مردم شیراز و ایل دلاور قشقایی عذرخواهی کنند که چهره زشتی از آنان نشان دادند.وی تصریح کرد: در مورد عنوان شهر خلاق ادبی برای شیراز نیز اگر شعرای غیرانقلابی و فیلم‌های طاغوت مدنظر باشد از هم‌اکنون بگوییم که باید در مقابل آن ایستاد.
کد خبر: ۳۷۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 11 February 2017
نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: مسؤولان برپایی مراسم پایتختی جوانان جهان اسلام در شیراز، باید از مردم شیراز و ایل دلاور قشقایی عذرخواهی کنند.
 
امام جمعه شیراز گفت: در مراسم افتتاح این پایتختی، برنامه‌هایی اجرا شد که بنده و آیت‌الله دستغیب درعین‌حال اصرار بر حفظ وحدت مجبور به ترک جلسه شدیم و تکلیف خود را انجام دادیم و آنچه گفتیم از سر دلسوزی بود.
 
ایمانی بیان داشت: استان فارس و کشور نباید به دو قطب تقسیم شود و توجه کنید آنچه تذکر داده می‌شود نقد ناصحانه است و روزنامه‌ها را آزاد بگذارید تا اطلاعیه جامعه روحانیت را درج کنند که حتی در مورد این مراسم برخی خبرگزاری‌ها را نگذاشتند اطلاعیه این جامعه را منتشر کنند، درحالی که ادعا می‌کنید به شفاف بودن و بیان سخنان اعتقاد دارید.
 
ایمانی تصریح کرد: مسؤولان باید از مردم شیراز و ایل دلاور قشقایی عذرخواهی کنند که چهره زشتی از آنان نشان دادند.
 
 وی تصریح کرد: در مورد عنوان شهر خلاق ادبی برای شیراز نیز اگر شعرای غیرانقلابی و فیلم‌های طاغوت مدنظر باشد از هم‌اکنون بگوییم که باید در مقابل آن ایستاد و در مورد برنامه‌های دانشگاه نیز هشدار می‌دهیم که زشت است پرچم آمریکا و ایران را کنار یکدیگر روی زمین بگذارند و مسؤولان دولتی نباید به سمتی بروند که جامعه دوقطبی شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تأکید کرد: با مدیر متخلف باید برخورد بشود، تخلف احتیاج به برخورد دارد، با خوب و بد نباید یکسان برخورد کرد، مدیری که آمده خلاف کرده باید بیخ گوشش را گرفت و خداحافظی کرد، این چیزی نیست که تعارف بردار باشد، امام ما را دعوت به برخورد لازم با مدیران متخلف کرده بود.
 
امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه بیکاری و خشکسالی مشکلات فارس است، گفت: می دانم که بیکاری و خشکسالی از مشکلات امروز است و همه باید برای رفع آن تلاش کنیم اما آنچه را که موضوع اعتقادی می دانم را به عنوان نصیحت بیان می کنم.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: این برنامه که به مدت یکسال در اختیار شیراز است باید با مشورت افرادی صالح و با انگیزه های دینی قرار گیرد و با مسئولین برگزاری مراسم افتتاحیه برخورد شود. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظا م الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
خداوند ریشه فتنه گران را قطع کند..تا مملکت به استقلال کامل برسد...صادق رزاقی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار