کد خبر: ۳۷۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵ 10 February 2017
تابناک / در این مسابقه که عصر پنجشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت توانست با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز به برتری دست یابد.
 
این مسابقه ، از دیدارهای معوقه هفته نوزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای سرد و بارانی و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد.
 
در این دیدار ، تیم فوتبال سپیدرود رشت از همان ابتدای مسابقه برتر از حریف خود نشان داد و توانست در دقیقه ۳۳ روی حرکت زیبای حسین کعبی و ضربه سر میثم فرودسی به گل اول دست یابد تانیمه اول را با پیروزی به اتمام برساند.
 
با شروع نیمه دوم باز تیم سپیدرود رشت بربازی تسلط داشت و در دقیقه ۶۰ ، سیدهادی موسوی مدافع پیش تاخته این تیم موفق شد دومین گل سپیدرود رشت را به ثمر برساند تا خیال این تیم از پیروزی در این بازی راحت شود.
 
پس از این گل و در دقیقه ۷۳، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایمان باصفا بازیکن این تیم پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما سیدمحمد حسینی دروازبان تیم سپیدرود رشت موفق شد این ضربه پنالتی را مهار کند تا نتیجه این بازی ۲ بر صفر به سود تیم سپیدرود رشت باشد.
قضاوت این دیدار را ، رضا کرمانشاهی با کمک های محمد عطایی و علی اکبر نوری برعهده داشتند و در جریان این مسابقه ، سیدمحمد میری و محمد لطفی از تیم سپیدرود رشت ، محمد صالح خلیل آزاد و علی غلامرضاپور از فجر سپاسی شیراز کارت زرد دریافت کردند.
با توجه به نتیجه این دیدار و تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۴۳ امتیاز در صدر و تیم فجر سپاسی شیراز نیز با کسب ۱۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار