معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های فارس با اشاره به رویکرد اصلاح‌گرایانه و تربیتی در خصوص زندانیان گفت: 22 نفر از زندانی‌های استان تمام مراحل تحصیل خود را از ابتدایی تا دانشگاه در زندان گذرانده‌اند.
کد خبر: ۳۷۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 09 February 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:عبدالمجید کشوری با اشاره به رویکرد اصلاح‌گرایانه در خصوص زندانی‌ها اظهار داشت: ما از ابزارهایی برای اصلاح زندانی‌ها استفاده می‌کنیم که برای نمونه در بحث توانمند کردن زندانیان، آموزش و سوادآموزی را از مرحله مقدماتی شروع کرده که در حال حاضر 22 نفر دانشجو داریم که از مقطع ابتدایی در زندان شروع به درس خواندن کرده بودند.

وی با عنوان اینکه رسالت اصلی سازمان زندان‌ها اصلاح و تربیت است و می‌توان گفت که به‌نوعی این رویکرد، کار انبیا است تا بشر به خطا رفته را به راه صحیح برگردانیم، ادامه داد: در بحث اشتغال زندانیان نیز کارهای خوبی شده و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را به آنان آموزش می‌دهیم تا پس از آزادی بتوانند کسب‌وکاری را برای خود ایجاد کنند.

کشوری با اشاره به اینکه بسیاری از کارهای انجام‌شده برای زندانیان بدون تبلیغ انجام می‌شود و آن را وظیفه خود می‌دانیم، اظهار داشت: سایر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز در همین راستا مدنظر بوده که برگزاری مسابقات گوناگون ورزشی برای زندانی‌ها ازجمله آن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار