این وضعیت مسکن زیبنده نظام اسلامی نیست/ بی خانگی منشاء بسیاری از مشکلات است/زمین بدهید کمیته امداد خانه می سازد/ همه دستگاه ها کمک کنند 3 ساله مشکل مسکن نیازمندان در فارس را حل می کنیم/حقوق نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد 180 هزار تومان است/ کمیته امداد کار کرده اما...
کد خبر: ۳۷۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 09 February 2017
این وضعیت مسکن زیبنده نظام اسلامی نیست
به گزارش تابناک فارس:رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور که به استان فارس سفر کرده است گفت: اینکه پس از گذشت 38 سال از انقلاب، برای ساختن یک خانه 50 متری برای محرومان مانده‌ایم و نتوانسته‌ایم مشکل مسکن را حل کنیم، زیبنده نظام اسلامی نیست.
 
بی خانگی منشاء بسیاری از مشکلات است
پرویز فتاح با اشاره به اینکه مسکن از تمام مسائل دیگر برای خانواده‌ها مهم‌تر است و اگر مشکل مسکن خانواده‌ها حل بشود به‌تبع آن مشکلات ازدواج و... نیز حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما امروز در نقاطی از کشور به خانه‌هایی می‌رویم که به‌هیچ‌عنوان نام خانه نمی‌شود بر آن گذاشت و مردم محروم در وضعیتی بسیار ناخوشایند زندگی می‌کنند.
 
زمین بدهید کمیته امداد خانه می سازد
وی همچنین به دیدار خود با استاندار فارس اشاره کرد و افزود: به استاندار فارس گفتم که شما زمین مناسب و ارزان به ما بدهید تا با استفاده از طرح معافیت انشعابات که در مجلس تصویب ‌شده، کمیته امداد برای محرومان و نیازمندان خانه بسازد و این کار با توجه به پرداخت وام از سوی بنیاد مسکن و آورده مددجویان شدنی است.
 
همه دستگاه ها کمک کنند 3 ساله مشکل مسکن نیازمندان در فارس را حل می کنیم
فتاح با عنوان اینکه 150 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند، گفت:8 هزار خانواده مربوط به استان فارس است که با این عزمی که در مردم انسان‌دوست استان فارس می‌بینم، با اطمینان می‌گویم که اگر تمام دستگاه‌ها پای کار بیایند ظرف 3 سال مشکل مسکن حل خواهد شد.
 
حقوق نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد 180 هزار تومان است
رئیس کمیته امداد گفت:حقوق هر خانواده نیازمند به طور متوسط به 180 هزار تومان می‌رسد که برخی زیر این متوسط و برخی دیگر بالاتر هستند.
 
کمیته امداد کار کرده اما...
وی با بیان اینکه همیشه کمیته امداد برای مسکن نیازمندان کار کرده اما نتوانسته صورت مساله را ساده کند خاطرنشان کرد: امروز 150 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در کشور خانه شخصی ندارند و  350 هزار نفر نیز مالک هستند که خانه آنان نیاز به تعمیر، نوسازی و بازسازی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار