استاندار فارس گفت: بحران آب در استان فارس در حالی وارد دهمین سال می شود که این معضل مشکلات اساسی را برای اقشار آسیب پذیر جامعه ایجاد کرده است.وی افزود:حضور قابل توجه اتباع بیگانه سبب رقابتی شدن اشتغال در استان فارس شده و همین موضوع مشکلاتی را برای اقشار نیازمند ایجاد کرده است.
کد خبر: ۳۷۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 08 February 2017
به گزارش تابناک فارس:محمدعلی افشانی استاندار فارس در دیدار با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ اشتغال را اصلی ترین نیاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دانست و گفت: زمانی که برای یک فرد کم برخودار شغل ایجاد شود این فرد می تواند با کارکردن کسب درآمد کرده از و این طریق حرمت وی نیز حفظ می شود.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه اشتغال یکی از اصلی ترین نیازهای مددجویان کمیته امداد است گفت: زمانی که در ابتدای انقلاب نیروها در روستاها حاضر و اقدام به آبرسانی ، تهیه مسکن و همچنین مدرسه برای نیازمندان کردند اگر برای اشتغال آنها نیز چاره اندیشی می شد اکنون شاهد خالی شدن روستاها از سکنه نبودیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه استان فارس در یک خشکسالی طولانی فرو رفته است گفت: متاسفانه طی 10 سال اخیر استان فارس با خشکسالی مواجه بوده و اکنون متوسط میزان بارندگی در سال 95 تنها 66میلی متر است.

افشانی بحران آب را یکی از معضلات شهروندان استان فارس دانست و گفت: متاسفانه بحران آب در استان فارس بسیار جدی است و همین موضوع مشکلاتی را برای عشایر و سایر اقشار کم درآمد ایجاد کرده است.

استاندار فارس با اشاره به حضور تعداد قابل توجه اتباع بیگانه در این استان تصریح کرد: حضور قابل توجه اتباع بیگانه سبب رقابتی شدن اشتغال در استان فارس شده و همین موضوع مشکلاتی را برای اقشار نیازمند ایجاد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار