راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در ۷۶ نقطه استان فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۳۷۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 08 February 2017
حجت‎الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان فارس راس ساعت ۱۰ صبح آغاز و راهپیمایی در ۷۶ نقطه از استان فارس برگزار و همه راهپیمایی‎ها به مصلای نماز جمعه ختم می‎شود.

رضایی افزود: شعار امسال راهپیمایی 22 بهمن همدلی است و مردم با وجود سختی‎هایی زندگی همچنان به ادامه حیات نظام اسلامی می‎اندیشند و  در راهپیمایی 22 بهمن حضوری باشکوه دارند.

وی ادامه داد: تجربه سال‎های گذشته از ابتدای انقلاب تاکنون نشان داده که مردم حضوری باشکوه از خود به یادگار می‎گذارند و بقای نظام را فدای کمبودها و مشکلات نمی‎کنند.

رضایی با اشاره به اینکه راهپیمایی در استان همزمان با کشور ساعت 10 آغاز می‎شود، بیان کرد: در 76 نقطه از استان فارس راهپیمایی 22 بهمن برگزار می‎شود.

وی از برپایی ایستگاه‎های استراحت و غرفه‎های فرهنگی در مسیر راهپیمایی خبر داد و تصریح کرد: در مسیر راهپیمایی برای سالمندان ایستگاه‎های استراحت در نظر گرفته شده و غرفه‎های فرهنگی هم مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‎کنند.

رضایی خاطر نشان کرد: 3 مسیر در شهر شیراز در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: 2 مسیر فرعی و یک مسیر اصلی برای راهپیمایی در شیراز انتخاب شده که مسیر شماره 1 شامل میدان شهدا، بولوار کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و چهار راه پانزده خرداد، مسیر شماره 2 شامل میدان آزادی، خیابان آزادی و چهار راه پانزده خرداد و مسیر اصلی شامل چهار راه 15 خرداد، چهار راه خیرات، چهار راه پیروزی و حرم مطهر شاهچراغ می‎شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار