سفیر ایران در کشور قطر گفت: در شرایط کنونی، کشور ما ظرفیت ۳۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری را دارد./معاون امورکنسولی وزارت خارجه در حاشیه کلنگ زنی مجتمع تفریحی گراش به طرح تسهیل ورود وسرمایه گذاری ایرانیان درشورای امنیت ملی اشاره کرد و گفت: از جمله مهمترین این طرح ، احترام به اموال منقول وغیرمنقول ایرانیان بوده وهیچ ماموری حق ندارد بپرسد آیاگذرنامه دیگری هم دارید یا نه؟
کد خبر: ۳۷۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹ 05 February 2017
http://webmail.tabnak.ir/?_task=mail&_action=get&_mbox=INBOX&_uid=222&_part=3&_mimewarning=1&_embed=1
قشقاوی؛معاون امورکنسولی وزارت خارجه در حاشیه کلنگ زنی مجتمع تفریحی گراش به طرح تسهیل ورود وسرمایه گذاری ایرانیان درشورای امنیت ملی اشاره کرد و گفت: از جمله مهمترین  این طرح ، احترام به اموال منقول وغیرمنقول ایرانیان بوده وهیچ ماموری حق ندارد بپرسد آیاگذرنامه دیگری هم دارید یا نه؟
 
به گزارش تابناک فارس:سفیر ایران در کشور قطر گفت: در شرایط کنونی، کشور ما ظرفیت ۳۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری را دارد.
 
محمدعلی سبحانی، در آئین آغاز به ساخت یک مجموعه فرهنگی تفریحی در شهرستان گراش از انباشت سرمایه زیاد در پشت درهای کشور سخن گفت و اظهارکرد: در شرایط کنونی، کشور ما نیاز و ظرفیت ۳۰۰ میلیارد دلارسرمایه گذاری را دارد.
 
گراش لند درزمینی به مساحت ۱۷۷۳۴ مترمربع و در دو بخش فضای سبز و سرپوشیده و با سرمایه اولیه ۵ میلیارد تومانی یکی از نیکوکاران محلی بنام غلامحسین عابد احداث که بخش سرپوشیده آن به مساحت ۱۳۶۸ مترمربع وبا رستوران،کافی شاپ،زمین اسکیت،قلعه بادی،ریل قطاربادی و... ساخته می شود. 
 
گزارش از قاسم ایزدیان
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار