یزدی ادامه داد: یکی دیگر از کارهای خوب سازمان لیگ تغییر برنامه بازی‌های بعدی این گروه بود زیرا تیم کیمیا فرایند یک بازی عقب افتاده داشت و باید آن مسابقه را برگزار می‌کرد و با رعایت عدالت سایر بازیها برگزار می‌شد که خدا را شکر همین طور هم شد و این اقدام سازمان لیگ شایسته تقدیر است.
کد خبر: ۳۷۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 02 February 2017
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گفت: نقاط قوت و ضعف تیم زاگرس یاسوج را شناسایی کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز در خصوص دیدار با تیم زاگرس یاسوج اظهار کرد: بازی با یاسوج همانند سایر دیدار ها سه امتیاز دارد و امیدواریم با یک نمایش قابل قبول به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بعد از دو پیروزی پیاپی بازیکنان در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می‌برند ،مصمم هستند که بازی سوم را هم با پیروزی پشت سر بگذارند و در این موضوع هت‌تریک کنند.

سرمربی نفت گچساران با اشاره به امتیازات کسب کرده، افزود: خوشبختانه با 6 امتیازی که کسب کردیم شرایط ما خیلی بهتر از قبل شد، و بازی با زاگرس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، نه تنها زاگرس بلکه 9 تیم در گروه یک مدعی صعود به دور دوم هستند و همگی برای صعود می‌جنگند.

یزدی تصریح کرد: در سه هفته آینده مطمئنا دو یا سه تیم از این 9 تیم از جمع مدعیان خارج می‌شوند ولی تیم ما تا لحظه آخر برای شکست حریفان خواهد جنگید و هدف اول ما صعود به دور دوم است.

سرمربی نفت وگاز بیان کرد: بازی با یاسوج همانند سایر دیدارها سه امتیاز دارد و امیدواریم با یک نمایش قابل قبول به پیروزی دست پیدا کنیم و همچنین کیفیت بالای تیم نفت وگاز را که در بازی‌های گذشته به همگان نشان دادیم در این دیدار نیز به نمایش بگذاریم.

یزدی به بازی در چمن مصنوعی بشارت اشاره کرد و گفت: این هفته هم در زمین چمن مصنوعی بشارت بازی خواهیم کرد وهر چند در زمین چمن مصنوعی به دلیل سخت بودن،نمی‌توان تمامی خواسته‌ها را برآورده کرد ولی این چمن خیلی بهتر از چمن طبیعی شهدای نفت است.

وی خاطرنشان کرد: چمن شهدای نفت هم در حال حاضر زیر کشت است و امیدواریم با بهبود یافتن کیفیتش در هفته‌های آینده بازی‌های خودمان را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

سرمربی نفت در خصوص دلیل اصلی به وجود آمدن مصدومیت‌ها در این مقطع زمانی بیان کرد: بدلیل فشار زیاد بازی‌ها که همه تیم‌ها به دنبال رسیدن هدفشان هستند،هر 5روز یک بازی کردن و وقفه‌های به وجود آمده در بین بازیها موجب شد که تعدادی از بازیکنان ما دچار مصدومیت شوند، برای همین دیدار سه بازیکن در اختیار کادر پزشکی هستند تا با آمادگی کامل به تیم اضافه شوند.

سرمربی سابق تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص شناخت خود از تیم زاگرس اذعان کرد:با توجه به اینکه در بازی رفت با این تیم برگزار کردیم،شناخت نسبی از این تیم داریم و همچنین از نزدیک و آنالیز فیلم‌های این تیم نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کرده‌ایم و کاملا می‌دانیم که در این مسابقه از چه طریقی به این تیم ضربه بزنیم.

وی تغییر ورزشگاه محل بازی در هفته قبل مقابل شهباز نوژان را یک کار پسندیده توصیف کرد و ابراز کرد: یکی از کارهای خوب که فدراسیون هفته گذشته انجام داد تغییر محل دیدار ما با شهباز نوژان بود، چون ورزشگاه اتکا اصلا برای برگزاری یک مسابقه رسمی مناسب نیست و امیدوارم این اتفاقات مثبت در سایر سطوح فوتبال کشور رخ دهد.

یزدی ادامه داد: یکی دیگر از کارهای خوب سازمان لیگ تغییر برنامه بازی‌های بعدی این گروه بود زیرا تیم کیمیا فرایند یک بازی عقب افتاده داشت و باید آن مسابقه را برگزار می‌کرد و با رعایت عدالت سایر بازیها برگزار می‌شد که خدا را شکر همین طور هم شد و این اقدام سازمان لیگ شایسته تقدیر است.

سرمربی نفت وگاز گچساران افزود:از زحمات مدیریت باشگاه و همین طور رسانه‌ای مختلف که از تیم شایسته نفت وگاز پوشش حمایت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و در پایان از همه هواداران دعوت می‌کنیم که در این بازی همانند بازی‌های قبلی از در ورزشگاه شهید بشارت حضور حداکثری داشته باشند و با ایجاد انگیزه باعث افزایش جذابیت مسابقه شوند و امیدوارم در پایان با کسب نتایج قابل قبول جواب محبت‌های آنها را نیز دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار