با این مدیریت و مسئولیت پذیری که در استان فارس شاهد هستیم طبیعیست که هر دم ازین باغ بری برسد!طبیعیست که صنایع الکترونیک موفق شیراز باید انتقال داده شود به جاهای دیگر و طبیعیست که اعتبارات مصوب استان بزرگ و پر جمعیت فارس باید معادل استان هایی تا یک سوم کوچکتر از فارس باشد.
کد خبر: ۳۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 20 May 2015

تابناک فارس:با این مدیریت و مسئولیت پذیری که در استان فارس شاهد هستیم طبیعیست که هر دم ازین باغ بری برسد!طبیعیست که ایران خودرو فارس که همه می دانیم تقریباً کاری نمی کند باید واگذار شود.

طبیعیست که صنایع الکترونیک موفق شیراز باید انتقال داده شود به جاهای دیگر و طبیعیست که اعتبارات مصوب استان بزرگ و پر جمعیت فارس باید معادل استان هایی تا یک سوم کوچکتر از فارس باشد.

این هم طبیعیست که بزرگترین تولید کننده گندم کشور باید اینچنین نان بی کیفیتی داشته باشد و تازه پیشگام گران کردن نان هم باشد.

همه چیز طبیعیست...

اصلا نگران نباشید!

جعفر قادری در تذکری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، اظهار کرد: بحث‌هایی در مورد واگذاری سهم ایران خودرو در ایران خودروی فارس مطرح است. ما از وزارت صنایع در این زمینه گله‌مند هستیم که چرا در شرایطی که بقیه سایت‌هایشان را حفظ می‌کنند، می‌خواهند سهم 51 درصدی ایران خودرو در ایران خودروی فارس واگذار شود و ما همچنان علاقمند به حفظ این سهم هستیم.

وی افزود: پس از اداره کل اوقاف می‌خواهم سریع‌تر نسبت به معرفی هیأت امنای مسجد کانون رهپویان وصال اقدام کند تا نگرانی‌ها در این زمینه مرتفع شود. همچنین می‌خواهیم در انتخاب هیأت امنا به گونه‌ای عمل شود که شائبه سیاسی بودن آن وجود نداشته باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: بحث‌هایی در مورد انتقال بخشی از صنایع الکترونیک شیراز به تهران و مراکز استان‌های دیگر مطرح است. مسئولین و کارکنان این صنایع سال‌ها زحمت کشیدند و من از وزیر دفاع می‌خواهم این دغدغه را برطرف کند چرا که ما تجربه خوبی از انتقال صنایع الکترونیک نداریم و قول و قرارهایی که پیش از این داده شده بود عملی نشده است.

قادری با اشاره به سفر چند هفته گذشته دولت به استان فارس، گفت: مصوبات سفر در اختیار نمایندگان و رسانه‌ها قرار داده نشده است. ضمن این‌که دراین سفر 953 میلیارد تومان مصوب شده در حالی که استان‌هایی با جمعیت یک سوم استان فارس اعتبارات دولتی بیشتری دریافت کرده‌اند.

وی در پایان خواستار تدبیر وزارت صنایع برای مشکل گرانی نان سنگک شد تا به گفته وی استان فارس پیشقدم این گرانی نباش

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
یعنی نگران باشید.
اینا مثل شخصیت (دیبی) تو برنامه (کلاه قرمزی) برعکس حرف میزنن.
شما همچنان به نگرانیاتون ادامه بدید مردم. تسلیم نشیدا. همش نگران باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار