جلسه هماهنگی فعالیت های دهه ی فجر کمیته ایثارگران کهگیلویه:
رئیس اداره بنیاد شهید کهگیلویه برگزاری شب شعر متناسب با این ایام،تعویض پرچم مزارشهدا ،برگزاری مسابقات فرهنگی درمدارس شاهد،دیدار وسرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین تجلیل از اعضای فعال کمیته ایثارگری را ازویژه برنامه های این ایام مبارک ذکر کرد.
کد خبر: ۳۶۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 17 January 2017
رئیس اداره بنیاد شهید کهگیلویه، فعالیت‌های کمیته ایثارگران این شهرستان را در دهه فجر تشریح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بهنام صمدی فرد دهه فجر را روزهای فراموش نشدنی در تاریخ ملت ایران دانست وگفت: این دهه بینش عمیق توحیدی مردم و امام راحل(ره)و برگرفته از نهضت حسینی است.
وی بااشاره به ویژه برنامه های دهه فجر افزود:کمیته ایثارگران همراه با دیگر کمیته ها برنامه های زیادی راپیش بینی کرده است.
صمدی فردگفت:مراسم مهمانی لاله ها در اولین پنجشنبه دهه فجر در ۱۳۶گلزار شهرستان برگزار می شود.
وی برگزاری شب شعر متناسب با این ایام،تعویض پرچم مزارشهدا ،برگزاری مسابقات فرهنگی درمدارس شاهد،دیدار وسرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین تجلیل از اعضای فعال کمیته ایثارگری را ازویژه برنامه های این ایام مبارک ذکر کرد.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه افزود:تلاش می کنیم یادواره تنها شهید شهرستان، شهیدسیدعلی نورالدینی، امسال متفاوت از سال های قبل در محل گلزار ایشان واقع در جوار امام زاده نورالدین(ع)برگزار می شود.
 
 زندگی شهید نورالدینی فیلم می شود/خبرنگاران اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند

وی در پایان تاکید کرد در بر گزاری مناسبت ها و یادواره های فرهنگی اختلاف سلیقه امری طبیعی است واین اداره با همه ادارات ونهادها بویژه سپاه پاسداران تعامل و همکاری دارد.

زندگی شهید نورالدینی فیلم می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت:گرامی داشت دهه فجر ،گرامیداشت مبارزات و ایثارگری های ملت شجاع ایران به رهبری امام راحل در آن دوران خفقان وتاریک است .
سید ایرج کاظمی جو افزود:باحضور اقشارمختلف جامعه و دعوت ازشاعران برجسته شب شعر فجر برگزار می‌شود.
وی بااشاره به پیشنهاد رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دال بر برگزاری یادواره شهید نورالدینی در محل گلزار این شهید در جوار امام زاده نورالدین (ع)گفت:متاسفانه در سال های گذشته سلسله جلساتی که در مورد این شهید والامقام برگزار گردید خروجی نداشت و باید تلاش کنیم همایشی استانی وفراگیر در شأن آن شهید برگزار کنیم.
کاظمی جو از آمادگی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی برای ساخت فیلم زندگی شهید نورالدینی و تقبل پنجاه درصدی هزینه آن خبرداد.
خبرنگاران اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه نیز در این نشستت اظهارداشت:دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهم بوده و به راحتی به دست نیامده است و اینها حاصل خون شهدا وجانفشانی عزیزترین جوانان کشور است.
وی با انتقاد از اینکه هنوز نتوانسته ایم جایگاه وشخصیت تنهاشهید دوران انقلاب ،شهید نورالدینی را تبیین نماییم افزود:نیازست پیرامون این شهید بزرگوار همایشی برگزار و ابعاد شخصیت وفعالیت های ایشان در دوران انقلاب بازگویی شود.

دولتخواه در ادامه با انتقاد از برخی خبرنگاران کهگیلویه در بیان بعضی مطالب گفت: متاسفانه مشاهده می شود که این خبرنگاران نه مصلحت خود را رعایت می کنند و نه مصلحت جامعه را.
کمال دولتخواه نقد منصفانه را حق طبیعی خبرنگار دانست و افزود:از آنجا که خبرنگاران بیشتر از هرقشری از واقعیت های مسایل سیاسی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی اگاهی دارند و مردم هم اطلاعات را از انها می گیرند می توان با نقد منصفانه بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.
وی گفت:مشاهده می شود برخی که خود را خبرنگار میدانند اما با الفبای خبرنگاری آشنا نیستند و سایت های آنها در طول روز بازدیدی هم ندارد حرف های خلاف واقع می گویند و اخلاق و رسالت رسانه ای را رعایت نمی کنند.
برپایه گزارش صدای جنوب،این صحبت های معاون فرهنگی بنیاد شهید با واکنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روبرو شد و کاظمی جو تاکید کرد انتظارست مدیران در کارخبرنگاران دخالت نکنند و انتقادهای آنها را در جهت اصلاح امور جامعه قلمداد نمایند.
وی تاکید کرد:خبرنگار بخاطر رسالت رسانه ای قلم می زند.
در ادمه ابن نشست ، ریحان نژاد روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه،تقوی رئیس جهاد کشاورزی،پرواز بخشدار چاروسا،رزمجو بخشدار سوق و فقهی پور رئیس اداره آب و فاضلاب شهری در خصوص برگزاری باشکوه دهه فجر و آمادگی جهت شرکت در برنامه های آن مطالبی ارایه کردند.
گزارش و عکس : باوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار