تراکتور 2- نفت آبادان 2
تیم فوتبال تراکتورسازی در اولین بازی خود در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی دست یافت و فرصت صدرنشینی موقت در جدول رده‌بندی لیگ برتر را از دست داد.
کد خبر: ۳۶۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 17 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، از سری مسابقات هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه)، تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام (ره) تبریز با تساوی پرگل خاتمه یافت.

برای تراکتورسازی تبریز ابتدا محمد ابراهیمی در دقیقه هفتم  با شلیک دقیق از درون محوطه جریمه، گل نخست  را وارد دروازه تیم صنعت نفت آبادان کند و نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم که با حملات نفت آبادان شروع شد  و در دقیقه ۶۰ توانستند با ضربه از راه دور زبیر نیک‌نفس به گل تساوی دست یافتند.
 
 در دقیقه 62 امید عالیشاه پاس عمقی محمد ابراهیمی را در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان  موفق شد گل دوم تراکتورسازان را وارد دروازه حریف کند.
 
در ادامه، ارسال حکیم نصاری از پشت محوطه جریمه . با ضربه سر علی عبدالله زاده گل دوم صنعت نفت آبادان را به دروازه تراکتورسازیبرپسباند تا بازی  به تساوی دو بر دو کشاند تا تراکتورسازان در دقایق پایانی پیروزی در این دیدار خانگی را از دست بدهند و به نوعی‌به نفع پرسپولیس بازی کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار