فرمانده انتظامی مازندران از کشف گل‌های خارجی قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در شهرستان عباس آباد خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 17 January 2017
ایسنا، سید محمود میرفیضی افزود: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام " ح- ت" تحت عنوان نماینده یک شرکت تولیدی گل و گیاه در امر قاچاق گل و گیاه خارجی، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی و فنی با شناسایی متهم به قاچاق کالا دریافتند، متهم به قاچاق گل و گیاه خارجی در حال حاضر تعداد زیادی از این گل ها را در داخل انبار گلخانه تخلیه و نگهداری می کنند.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: ماموران با دریافت این اطلاعات با هماهنگی مرجع قضائی و نمایندگان جهاد کشاورزی به صورت غیرمترقبه از انبار گل و گیاه بازدید کردند و در نتیجه موفق شدند، بیش از 19 هزار و 800 بوته گل "آزالیا" خارجی قاچاق متعلق به کشور" بلژیک" را به همراه تعداد زیادی از انواع دیگر گل های خارجی قاچاق  کشف کنند.
 
میرفیضی، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات بیش از 9 میلیارد ریال اعلام شد که در این ارتباط ضمن توقیف کالای قاچاق، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار