کد خبر: ۳۶۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 17 January 2017
معمای شاه باز هم سوژه شد. پس از پخش صدای ویگن، ابراهیم حامدی (ابی) شب گذشته صدای عبدالحسن ستارپور (ستار) دیگر خواننده لس آنجلسی را پخش کرد که با واکنش مخاطبان در فضای مجازی روبه رو شد. معمای شاه در کنار پخش صدای این خوانندگان تصاویر آن ها را نیز بازسازی و پخش کرده است. 
 
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، پس از پخش صدا و تصویر سه خواننده لس انجلسی از تلویزیون اخبار درباره احتمال پخش تصویر داریوش اقبال و فائقه آتشین (گوگوش) نیز مطرح شده بود، اما امروز برخی کانال های تلگرامی خبر داده اند که مسئولان صداوسیما با پخش تصویر این دو خواننده مخالفت کرده اند. 
 
با این حال از شب گذشته فضای مجازی به پخش صدای ستار واکنش نشان داد و طنزها و اظهار نظرهای مختلفی در این باره تولید شد. 
 
یکی از کاربران توئیتر به نام "پارسا" در این باره نوشت: "دعا کنیم بالاخره به جشن هنر شیراز هم برسه، بلکه از این طریق بتونیم شجریان، لطفی، علیزاده، بهاری و... رو تو رسانه ی ملّی!! ببینیم." 
 
یکی دیگر از کاربران با کنایه ای درباره صداوسیما و رئیس اش در توئیتر نوشته است "تلویزیون بعد از ابی امشب ستار رو آورد. معمای شاه همینطور جلو بره عید امسال شو96 رو مهمون علی عسکری و همکاران هستیم." 
 
کاربری دیگر در توئیتی به طنز نوشته است "زنگ زدم روابط عمومی صداوسیما از برنامه های خوب و سرگرم کننده‌شون تشکر کردم و درخواست کردم بانو هایده رو هم یه شب بیارن معمای شاه" 
 
برخی کاربران نیز آهنگ درخواستی به عوامل سریال معمای شاه سفارش داده اند. یکی از آن ها نوشته است " من الان داشتم تاریخ مطالعه می کردم جنیفر لوپز قبل از انقلاب یه اجرای خصوصی برای شاه داشته." 
 
برخی از مردم نیز این اقدامات صداوسیما را برای جذب مخاطب دانسته اند. سامان در کامنتی برای فرارو نوشت "انقدر این سریال کم بیننده هست که برای جذب مخاطب رو آوردن به پخش صحنه های منشوری." 
 
برخی مخاطبان نیز سریال معمای شاه را در مسیر برنامه "استیج" شبکه من و تو دانسته اند. یکی از آن ها نوشته است: " من به رسانه ملی توصیه میکنم که کنسرت ابی و ستار رو با همین دوتا که توی معمای شاه نشون داده، بگذاره دیگه کسی استیج نگاه نمیکنه" 
 
کاربری دیگر نیز به این موضوع اشاره کرده و آورده است"صدا‌و‌سیما میخواسته ابی و ستار پخش کنه روش نشده به‌ جاش معمای شاه ساخته." 
 
مخاطبی دیگر نوشته است "دختر سه ساله ام ميپرسد اين خواننده با ريش هاي ستاري كه بود؟ از پاسخ می مانم." 
 
این اولین بار است که در صدا وسیمای ایران صدا و تصویر خوانندگان لس آنجلسی پخش می شود. همین مسئله باعث شده است مخاطبان واکنش های مختلفی نسبت به آن نشان دهند. 
 
این سریال همچنین چهره های برخی فعالان برجسته سیاسی انقلابی همچون آیت الله هاشمی و رهبر معظم انقلایب را نیز به تصویر کشیده که این تصاویر نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. 
 
معمای شاه عنوان مجموعه تلویزیونی با ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی است. این سریال داستان زندگی محمدرضا شاه پهلوی را از زمان بازگشت وی از مصر، پس از ازدواج با ملکه فوزیه تا زمان مرگ به تصویر می‌کشد. 
منبع:فرارو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار