عضو شورای شهر شیراز گفت: نمایندگان استان فارس در خصوص وضعیت بودجه فارس همکاری و هماهنگی داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 17 January 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: رضا محمدیان عصر دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: با توجه به بررسی بودجه دولت در مجلس لزوم هماهنگی نمایندگان  استان با یکدیگر و حتی الامکان با استانهای جنوبی کشور به خصوص با توجه به شرایط ویژه خشکسالی در جنوب کشور بیش از سالهای گذشته حس می شود.

وی ادامه داد: اختصاص بودجه مناسب خشکسالی به جهت کمک بلاعوض به کشاورزان آسیب دیده و بودجه مناسب جهت حمایت از الگوی مصرف آب و تغییر روش کشت و ایجاد بنگاه اقصادی در مناطق آسیب دیده از خشکسالی و کلا مواردی که موجب حمایت از کشاورزان و باغداران مناطق آسیب دیده از خشکسالی گردد و هم زندگی و معیشت ایشان تامین شود و هم معضل حاشیه نشینی کلانشهرها تشدید نگردد.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: بحث جدی تامین اعتبار به جهت تصفیه خانه های آبهای فاضلاب شهر شیراز و شهرهای بزرگ استان و راههای جدید تامین منابع آبی لازم من جمله تامین و تصفیه آب دریا برای استانهای جنوبی را در کنار سایر محرومیتها و عقب ماندگی و نیاز به تامین اعتبار پروژه های عمرانی در بودجه دولت را به طور منسجم پیگیری کنند.

محمدیان افزود: قطعاً مردم هوشمند شهر شیراز و فارس فعالیت منطقی نمایندگان خود و مدیران استان را رصد می کنند و حتما خدمت به مردم مورد توجه و ثواب الهی نیز خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه شهرداری شیراز، گفت: مدیران  شهرداری در فرصت باقیمانده فصل بودجه در سال جاری می بایستی تمام تلاش خود را جهت تحقق کامل ردیفهای درآمد و هزینه بودجه مصوب انجام دهند و خصوصاً پروژه های عمرانی را با فعالیت مطلوب به پیش برند تا انشاءا... بتوان در سال آینده نیز با برنامه ریزی بهتر روند اجرایی لازم جهت ارتقاء جایگاه شهر شیراز را ادامه داد.

عضو شورای شهر شیراز در خصوص وضعیت خشکسالی فارس نیز افزود: به نظر می رسد با توجه به وضعیت بحرانی خشکسالی در استان فارس، صدا و سیما و دیگر رسانه ها می بایستی تلاش منسجم جهت آموزش و ترویج فرهنگ صرفه جویی و نگهداری منابع آب را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

محمدیان ادامه داد: همچنین مدیران جهاد کشاورزی تمام تلاش خود در جهت حمایت از کشاورزان و باغداران آسیب خورده و تغییر الگوی کشت و تجهیز مزارع و باغات به سیستم های جدید آبیاری و دیگر موارد لازم را انجام دهند تا کمترین تبعات اجتماعی و تشدید حاشیه نشینی را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار