مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به برگزاری نخستین تورنمنت فوتبال ساحلی ایران در بوشهر ۱۸ میلیارد ریال برای ساخت ورزشگاه فوتبال ساحلی بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 17 January 2017
احمد بهروزیان‌فر بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در رشته‌های مختلف ورزشی دارای جایگاه ویژه‌ای است اظهار داشت: ورزشکاران استان بوشهر در بیشتر تیم‌ها و باشگاه‌های مطرح ایران حضور دارند و حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی نشان از جایگاه این استان در عرصه ورزش است.

وی با بیان اینکه بوشهر میزبان تورنمنت چهار جانبه کشورهای اروپایی است تصریح کرد: نخستین تورنمنت فوتبال ساحلی ایران در بوشهر با شرکت تیم‌های ملی ایران، ایتالیا، اسپانیا و لهستان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به ساخت ورزشگاه بین‌المللی فوتبال ساحلی در بوشهر بیان کرد: این ورزشگاه در دهکده گردشگری بوشهر در حال ساخت است که در این ورزشگاه همه امکانات و تجهیزات بر اساس استانداردهای جهانی است.

بهروزیان‌فر با بیان اینکه ورزشگاه یاد شده تا 20 روز آینده تکمیل می‌شود افزود: در ورزشگاه فوتبال ساحلی بوشهر ضمن طراحی 1200 نفر مقر و سکوی تماشاچی تجهیزات مورد نظر فیفا و فدراسیون فوتبال ایران مستقر می‌شود.

وی از میزان سرمایه‌گذاری در ورزشگاه بین‌المللی فوتبال ساحلی بوشهر خبرداد و افزود: با توجه به برگزاری نخستین تورنمنت فوتبال ساحلی ایران در بوشهر 18 میلیارد ریال برای ساخت ورزشگاه فوتبال ساحلی بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار