امام جمعه بوشهر نداشتن ورزشگاه استاندارد را از مشکلات ورزش استان عنوان کرد و گفت: مسئولان باید به فکر ساخت یک مجتمع بزرگ ورزشی در بوشهر باشند.
کد خبر: ۳۶۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 17 January 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه ورزش دارای ظرفیت‌های بالایی است اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن ورزشکاران با استعداد، این ورزشکاران در تیم‌های ملی بیشتر رشته‌های ورزشی حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ورزش در استان بوشهر دارای جایگاه مهم و با اهمیتی است تصریح کرد: بیشتر مردم استان بوشهر روحیه ورزشی و ورزشکاری دارند و بسیار علاقمند به آن هستند.

امام جمعه بوشهر استعداد بالای ورزشکاران استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: توجه به مقوله ورزش در استان بوشهر یک موضوع مهم و اساسی است که در بین خانواده‌ها ترویج یافته است.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر نقش مهم توجه به ورزش در توسعه زیرساخت‌های دیگر فرهنگی و اقتصادی افزود:برای رشد و سوق یافتن به سمت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه و پیشرفت باید به مقوله ورزش توجه جدی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه توجه به ورزش در بین مردم و مسئولان استان بوشهر دارای اهمیت است گفت: مسئولان باید به حوزه ورزش فوق‌العاده توجه کنند چراکه این مهم در دل خانواده‌ها و محیط‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه ورزش در کشور خاطر نشان کرد: برای رسیدن به اهداف عالیه تدوین نقشه چشم‌انداز ورزش امری مهم و ضروری است که این مهم در کشور هنوز تدوین نشده است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه سند چشم‌انداز ورزش باید بر اساس ظرفیت‌های آمایشی، برش جغرافیایی و توانایی‌های منطقه‌ای و استانی تدوین شود گفت: نبود سند چشم‌انداز ورزش در کشور و استان‌ها، فضای ورزشی ایران دستخوش برخی مشکلات و حوادث قرار می‌گیرد و رسیدن به اهداف ترسیم شده مشکل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ورزش به مدیریت علمی و دانش بنیان نیاز دارد تاکید کرد: ورزش به مدیریت علمی، دانش بنیان و نقشه راه نیاز دارد تا بتواند برای ورزش همگانی و قهرمانی برنامه ریزی خوبی انجام دهد.

 امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم ورزش در سلامتی جامعه و انسان‌ها تصریح کرد: اهمیت ورزش نه تنها درسلامتی و نشاط بلکه در فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هم تاثیر گزار است.

صفایی‌بوشهری نداشتن یک ورزشگاه استاندارد را از مشکلات ورزش استان بوشهر عنوان کرد وگفت: مسئولان باید به فکر ساخت یک مجتمع بزرگ ورزشی در استان بوشهر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر طراحی سند ورزش ایران افزود:در راستای تحقق اندیشه‌های و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح جامع فدراسیون‌های ورزشی در قالب سند ورزش ایران طراحی شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار