کد خبر: ۳۶۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 17 January 2017
کاپیتان تیم فوتبال زاگرس یاسوج با گلایه از صدا و سیمای استان گفت: برای اینکه تماشاگر برای بازی به ورزشگاه بیاید و تیم را تشویق کند خودمان باید این کار را انجام دهیم و صدا و سیمای استان هم هیچ همکاری نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، صمد اکبری کاپیتان تیم فوتبال زاگرس یاسوج با بیان اینکه این تیم بازیکنان خوبی دارد و توانایی این را داریم که به لیگ یک صعود کنیم گفت: با همه کمبودهایی که در تیم وجود دارد از هیچ جایی حمایت نمی شویم.

وی با گلایه از صدا و سیمای استان گفت: برای اینکه تماشاگر برای بازی به ورزشگاه بیاید و تیم را تشویق کند خودمان باید این کار را انجام دهیم و صدا و سیمای استان هم هیچ همکاری نمی کند.

اکبری با اشاره به اینکه صدا و سیما از چاروسا و دیشموک که جزو آخرین نقاط استان هستند خبر ورزشی پخش می کند اما خبر تیم زاگرس که در مرکز استان و بازی کشوری دارد را پخش نمی کند افزود: برای مسئولین استان هیچ اهمیتی ندارد که چند جوان به ورزشگاه می آید و از خلاف دور می شود.

کاپیتان تیم زاگرس با بیان اینکه من با فوتبال خداحافظی کرده بودم اما دیدم که این تیم بازیکن ندارد و به کمک نیاز دارد دوباره به فوتبال برگشتم گفت: بازی هایی هست که تیم با 12 بازیکن به خارج از استان می رود.

وی بیان کرد: با پای شکسته و به خاطر این مردم به زمین چمن می روم و بازی می کنم.

اکبری گفت: به خود می بالم که در تیمی بازی می کنم که چند جوان کم سن و سال اینطور خوب فوتبال بازی می کنند.

این بازیکن هم استانی در پایان صحبت های خود گفت: مسئولین شهر ما که به حرف امام و رهبری عمل نمی کنند که فرمودند:"در ورزش خرج کنید، اصراف نیست"، پس چرا مسئول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار