شما فکر می‌کنید برخورد فدراسیون با کی‌روش چه بوده که تاج از رسانه‌ای شدنش سرباز می‌زند؟ برخوردی در کار بوده یا اینها یک بلوف بیشتر نیست؟
کد خبر: ۳۶۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 17 January 2017
به گزارش تابناک سمنان و به نقل از ایران ورزشی: در تمام روزهایی که برانکو علیه تصمیمات کی‌روش مصاحبه کرد و کی‌روش کیبورد را جلوی خود گذاشت و  پی‌در‌پی در فیسبوک یادداشت نوشت، فدراسیون فوتبال هرگز نتوانست این جدل‌ها را مدیریت کند. حالا البته مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال پیرامون منازعات میان کی‌روش و برانکو حرف‌های تازه‌ای دارد که چندان کلیدی نیست و مسئله با این حرف‌ها حل نمی‌شود: «درباره تیم ملی تمام اردوها طبق برنامه انجام می شود. هیچ باشگاهی درباره برنامه سازمان لیگ مخالفتی ندارد و امکان مخالفتش هم نیست. 
اتفاق بزرگ در ماجرای کی‌روش-برانکو: تاج نظرش را به کی‌روش گفت!
همه برنامه‌هایی که از قبل پیش بینی کردیم انجام می‌شود. روز گذشته جلسه ای با مدیرعامل پرسپولیس داشتیم و بر برگزاری برنامه‌ها مطابق بحث قبلی تاکید شد. نظر ما این است که در رسانه نباید صحبت کنیم.»این حرف‌های تاج کوششی است برای آرام کردن کی‌روش، یک پیام رسانه‌ای برای کی‌روش، در حالیکه تاج می‌گوید نمی‌خواهد در رسانه بحث کند. باید دید که در آینده برانکو و پرسپولیس و البته تیم‌های دیگر با برنامه‌های تیم ملی کنار می‌آیند؟ نکته مهم‌تر اینکه کی‌روش با یادداشت‌هایش در فیسبوک نشان می‌دهد که به حل این مسائل به دست فدراسیون تاج امیدوار نیست و حتی فدراسیون را در آخرین یادداشت، گروگان برانکو می‌داند.خبرنگار از رییس فدراسیون فوتبال خواسته که به صراحت بگوید چه نظری درباره بیانیه‌های کی‌روش دارد. تاج در پاسخی عجیب اشاره کرده که نظراتش را به کی‌روش گفته است. عجیب اینکه فدراسیون میان این همه جنگ و جدل فقط نظرش را به کی‌روش می‌گوید. با کنایه باید نوشت چه اتفاق بزرگی رقم خورده که تاج توانسته نظرش را به کی‌روش بگوید. حرف‌های تاج را بخوانیم: «ما در رسانه پاسخ نمی‌دهیم. در مجموع باید بگویم که نظرات خودم و هیات رییسه را به کی‌روش گفته‌ام.» تاج سپس وعده آینده را می‌دهد: «در جلسه‌ای که برگزار خواهیم کرد به بحث درباره این برنامه‌ها خواهیم پرداخت. اعتقاد من این است که ما به جو ملتهب و بیانیه به صورت کامل پایان می‌دهیم. نباید بین مربیان و فدراسیون مشکلی پیش بیاید. هر چند اولویت منطقی ما تیم ملی است. با این وجود نباید برخی رفتارها به جایگاه فدراسیون لطمه بزند. ضمن اینکه جلوی تخریب مربیان را به صورت جدی خواهیم گرفت.»تاج درباره اینکه چرا نتوانسته تا امروز این ماجراها را مدیریت کند، حرفی نزده. کی‌روش یادداشت‌های تندی علیه مدیریت فدراسیون فوتبال نوشته و واکنش تاج این است که تصمیماتش دراین‌باره را رسانه‌ای نمی‌کند. شما فکر می‌کنید برخورد فدراسیون با کی‌روش چه بوده که تاج از رسانه‌ای شدنش سرباز می‌زند؟ برخوردی در کار بوده یا اینها یک بلوف بیشتر نیست؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار