رئیس ايستگاه شماره 7 سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد
رئیس ايستگاه شماره 7 سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: حریق یک دستگاه خودروي سواري پژو 405 در خیابان شهید بابایی قزوین با تلاش آتش‌نشانان به موقع اطفاء شد.
کد خبر: ۳۶۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 17 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، رضا امیری‌خسروبیگی اظهار داشت: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 7 و سه دقیقه صبح روز شنبه 25 دی ماه سال جاری، از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در کوچه 54، خیابان شهید بابایی قزوین خبر داده شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه‌های شماره هفت(غیاث آباد) و دو(شهید بابایی) در کمتر از 4 دقیقه به محل اعزام و مشاهده کردند خودروی مذکور از قسمت موتور دچار حریق شده و زبانه‌های آتش در حال سرایت به سایر قسمت‌های خودرو است.

وی با اشاره به شدت حریق افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق، خاموش‌کننده دستی و دو رشته شیلنگ آبرسان اقدام به اطفاء حریق خودروی 405 کرده و مانع از سرایت حریق به قسمت های دیگر خودرو شدند.

رئیس ایستگاه شماره 7 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است، علت بروز این حادثه توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق در دست بررسی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار