رئیس هیأت ورزش‌های همگانی قزوین خبر داد
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین گفت: برنامه‌های مختلف ویژه بانوان در بوستان بانوان شهر قزوین همزمان با ایام‌الله دهه فجر با هدف ایجاد نشاط و شادابی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 17 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد رضایی در جلسه هم‌اندیشی رؤسای هیأت‌های ورزش‌های همگانی شهرستان‌های استان قزوین که در سالن جلسات دفتر هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان قزوین برگزار شد، با اشاره به وجود بوستان بانوان در این استان اظهار داشت: برنامه‌های مختلف و متعدد ورزشی در بوستان بانوان شهر قزوین برگزار می‌شود که انتظار می‌رود مادران و دختران از برنامه‌های مختلف این بوستان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ورزش نقش بسزایی در سلامت روحی و جسمی دارد و موجب کاهش بیماری در افراد می‌شود، عنوان کرد: در این خصوص برنامه‌های مختلف ویژه بانوان در بوستان بانوان شهر قزوین همزمان با ایام‌الله دهه فجر با هدف ایجاد نشاط و شادابی برگزار می‌شود که بانوان با شرکت در این برنامه‌ها از سلامت روحی و جسمی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین با ارائه گزارش عملکرد این هیأت افزود: تیم آمادگی جسمانی به مسابقات ورزشی کشور با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر قزوین و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری این شهر اعزام می‌شوند.

سید علی فخار رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان قزوین هم در این جلسه با بیان اینکه ایجاد انگیزه، امید، نشاط و دلگرمی در ورزش کردن مانع از بی‌تحرکی و افسردگی می‌شود، یادآور شد: مسؤولان استان قزوین باید با تعامل و همفکری گام مهم و مؤثری در تبیین نقش ورزش در جامعه بردارند تا در این زمینه فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد.

دبیر هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین هم در این جلسه با اشاره به ارائه تقویم ورزشی هیأت‌های همگانی اظهار داشت: جشنواره استعدادیابی همگانی روز چهارشنبه بیست و نهم دی ماه سال جاری در پنج رشته ژیمناستیک، بسکتبال، کاراته، والیبال و کشتی برگزار می‌شود.

کریم نعمتی افزود: این جشنواره به همت و همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی برای سنین پنج تا 15 سال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در بوستان بانوان روزانه برگزار شده و ادامه دارد و همچنین مراسم تجلیل از ورزشکاران و انعقاد تفاهم‌نامه با اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار می‌شود.

عباس حشمتی رئیس شورای اسلامی شهر بویین‌زهرا اظهار داشت: ورزش همگانی باید در تمام روزهای سال انجام شود و تنها محدود به یک روز در طول سال نباشد و اتاق فکر برای تمام رشته‌های ورزشی تشکیل شود.

فرانک فیض‌الهی رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک هم مطرح کرد: جشنواره ورزشی بانوان در بیست و هفتم بهمن ماه سال جاری در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.

علی قدمی نایب رئیس شورای شهر الوند هم در این جلسه اظهار داشت: مسابقات طناب‌کشی در تمام مدارس دخترانه و پسرانه با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان در دهه مبارک فجر با اهدا لوازم و تجهیزات برگزار و همچنین مراسم کوهنوردی هر هفته با برنامه‌ریزی‌های مدون انجام می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات پرتاب دارت، پرواز بادبادک‌ها در مهدهای کودک و مسابقات طناب‌کشی در ادارات خبر داد و گفت: همچنین ویژه برنامه‌های مختلف در بوستا‌ن‌ها و مراکز آموزشی اجرا می‌شود.

علی رحمانی رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان تاکستان هم با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده، عنوان کرد: برگزاری مراسم ورزش صبحگاهی و عصرگاهی ویژه آقایان و بانوان و برگزاری مسابقه طناب‌کشی ویژه دختران و پسران همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر از برنامه‌های پیش‌بینی شده این هیأت است.

وی افزود: همچنین مراسم کوهپیمایی در جاده سلامت هر هفته برگزار می‌شود و ورزش پینت‌بال هم با همت بخش خصوصی و شهرداری فعال شده و آمادگی جسمانی هم برای 300 نفر در دو شیفت برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار