تابناک مرکزی: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و وزارت کشور در جلسه‌ای مشترک نحوه تهیه تعرفه‌های انتخاباتی(برگه‌های اخذ رأی) را مشخص کردند.
کد خبر: ۳۶۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 16 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، در جلسه اخیر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و وزارت کشور نحوه تهیه تعرفه‌های انتخاباتی(برگه‌های اخذ رأی) مشخص و مقرر شد، برای استان‌ها، شهرها، بخش‌ها و روستاها که 21،15،11،9،7،5،3 نماینده در شورای شهر دارند تعرفه‌ها با رنگ‌های مختلف چاپ شود. که در چند روز گذشته با حضور نمایندگان وزارت کشور و شورای مرکزی نظارت در چاپخانه برگه‌های اخذ رای چاپ شد.

همچنین  در جلسه اخیر توافق شده حدود 66 هزار شعبه اخذ رأی در سراسر کشور کار رأی‌گیری را انجام دهند.

همچنین بر روی تعرفه‌های در حال چاپ هولوگرام امنیتی قرار داده شده تا از جعل و سو استفاده جلوگیری شود و همچنین امضای رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نیز که در تعرفه‌های انتخابات گذشته وجود نداشته در تعرفه‌های جدید وجود دارد.

بر اساس این گزارش طبق قانون نظارت بر انتخابات شوراها بر عهده مجلس است که در همین راستا نمایندگان در جلسه علنی مجلس «محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج »، «محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار» و «قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند» بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز» و «فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین» را به عنوان اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها انتخاب کردند که در انتخابات 29 اردیبهشت سال 96 این  مسئولیت را بر عهده داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار