فرمانده نیروی انتظامی فارس بر اين نكته تأكيد كرد كه علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان، ایران امن‌ترین كشور منطقه است.
کد خبر: ۳۶۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ 16 January 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۲۷ دی‌ماه در مراسم افتتاح طرح مكنا در پاسگاه انتظامی ارَدشهرستان گراش، با اشاره به وجود امنیت مناسب در سطح كشور، گفت: افتخار همه ما این است كه در دوران جنگ تحمیلی یك وجب از خاك مقدس كشور را به بیگانگان ندادیم.
وی با بیان اینكه اگر نگاهی به كشورهای اطراف ایران اسلامی داشته باشیم به خوبی وجود امنیت را در جای جای میهن اسلامی احساس خواهیم كرد، افزود: علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان، خوشبختانه ایران امن‌ترین كشور منطقه است.
فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای طرح مكنا در پاسگاه‌ها و كلانتری‌های انتظامی استان، گفت: شأن مردم استان نیز همین است كه مراكز انتظامی از محیطی خوشایند برخوردار بوده تا حرمت مردم حفظ شود.
وی، به اجرای طرح مكنا (مدیریت كیفیت در نیروی انتظامی) در ۱۴۸ كلانتری و پاسگاه انتظامی استان اشاره كرد و گفت: اجرای این طرح پلیس را هم‌طراز جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد.
گودرزی اظهار كرد: اگر محیط خدمتی برای كاركنان نیروی انتظامی خوشایند باشد، در نتیجه آستانه تحمل كاركنان بالا رفته و حقوق شهروندی رعایت می‌شود.
وی با اشاره به وجود امنیت مناسب در شهرستان گراش، افزود: مردم این شهرستان در راستای تعامل و همكاری با مأموران در جهت برقراری امنیت در سطح استان زبانزد هستند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در نظر است كلانتری ارد كه طرح مكنا در آن اجرا شده است به صورت الگو مورد بازدید فرماندهان انتظامی شهرستان های جنوبی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار