آبگرفتگی واحدهای مسکونی و پارکینگ های هشت آپارتمان در بولوار شهید رجایی که به دلیل ترکیدگی شاه لوله اصلی آب منطقه دراک اتفاق افتاده بود ، توسط آتش نشانان امدادرسانی شد.
کد خبر: ۳۶۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 16 January 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه: در پی آب گرفتگی منازل مسکونی و آپارتمانهای بولوار شهید رجایی شیراز، آتش نشانان از پنج ایستگاه آتش نشانی به محل اعلام شده رفتند.
عباس کوچک پور فرد فرمانده ارشد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در شرح این عملیات و حادثه گفت: در این حادثه به دلیل حفاری، شاه لوله اصلی آب منطقه دراک دچار شکستگی شده بود که به دلیل حجم زیاد آب و عدم ظرفیت آبراه های موجود، آب به سرعت به ساختمان های مجاور و در پارکینگ ها و واحدهای مسکونی وارد شد.
این مقام مسئول آتش نشانی در ادامه گفت: در این حادثه هشت آپارتمان دچار آبگرفتگی شده بود که تیم های امدادی پس از رسیدن به محل حادثه  در چند گروه بصورت همزمان ، عملیات نجات افراد از داخل واحدهای مسکونی آب گرفته ،تخلیه آب از داخل منازل و پارکینگ ها، انسداد راه های آبی منتهی به منازل و انجام سایر مطالبات امدادی مربوطه توسط شهروندان را انجام دادند و پس از تنظیم صورتجلسه، محل به دیگر عوامل مربوطه سپرده شد.
گفتنی است این عملیات امدادی بیش از چهار ساعت به طول انجامید.

آبگرفتگی خانه های بلوار شهید رجایی بر اثر ترکیدگی شاه لوله + عکسآبگرفتگی خانه های بلوار شهید رجایی بر اثر ترکیدگی شاه لوله + عکسآبگرفتگی خانه های بلوار شهید رجایی بر اثر ترکیدگی شاه لوله + عکسآبگرفتگی خانه های بلوار شهید رجایی بر اثر ترکیدگی شاه لوله + عکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار