فشار مردم برخی را وادار به تجلیل از هاشمی کرد/ مکاتبه با معاون وزیر در خصوص پارازیت های شیراز/هاشمی تا زمانی که به مردم نزدیک بود محبوب بود/ اگر اینگونه کارخانه ها واگذار شوند همه تعطیل می شوند بی اعتمادی به آمریکا هر روز بیشتر می شود/ عوارض صادرات سنگ آهن برای اشتغال زایی بد است/تعیین تکلیف فاضلاب و ایستگاه راه آهن مرودشت/ شفاف سازی آزمون استخدامی نیروگاه جهرم/تعیین تکلیف وام های کمتر از 100 میلیون؛جاده پاسارگاد و خسارت کشاورزان
کد خبر: ۳۶۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 15 January 2017
فشار مردم برخی را وادار به تجلیل از هاشمی کرد
تابناک فارس: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: باید تدبیر کنیم که شائبه‌ی جدایی بین بقیه یاران نظام با نظام ایجاد نشود.
پارسایی خاطرنشان کرد: شاید بخش اعظم عکس‌العمل‌های مثبت بعد از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اثر  فشار ناشی از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان بود و اینکه مردم به حرمت این شخصیت بزرگ و خادم ملت در صحنه حضور پیدا کردند.
 
مکاتبه با معاون وزیر در خصوص پارازیت های شیراز
نماینده مردم شیراز در مجلس از مکاتبه با معاون وزیر کشور درخصوص پیگیری موضوع افزایش پارازیت ها در شیراز خبر داد.
بهرام پارسایی در توضیح تذکر نمایندگان شیراز به وزیر کشور و وزیر ارتباطات درباره برخی خبرها در خصوص افزایش پارازیت‌ها در بخشی از شهر شیراز، گفت: مردم شیراز چندی است که افزایش پارازیت ها را دراین شهر احساس می‌کنند زیرا افزایش این پارازیت ها روی سیستم های صوتی، تصویری و دستگاه های دیگر الکترونیکی تاثیر فراوانی داشته است.
 
هاشمی تا زمانی که به مردم نزدیک بود محبوب بود
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دست‌درازی دولت‌ها به پول کارگران در صندوق تأمین اجتماعی گفت: پیکره دولت به حدی بزرگ است که توان حرکت خود را نیز ندارد.
رضایی همچنین شخصیت مرحوم هاشمی رفسنجانی را برای حاضران مثال زد و گفت: با مردم بودن و همگام شدن با آنها، به رشد دولت‌ها منجر شده و هر حکومتی که به مردم نزدیک‌تر بوده، موفق‌تر عمل کرده است و برای نمونه مرحوم رفسنجانی آنجا که به مردم نزدیک شد، محبوب‌تر بود و در عین‌ حال آنجا که از مردم فاصله گرفت، این محبوبیت نیز کاهش یافت.
 
اگر اینگونه کارخانه ها واگذار شوند همه تعطیل می شوند
نماینده مردم آباده،بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری صحیح کارخانه های دولتی به نفع اقتصاد کشور است،ادامه داد:باید پذیرفت عملکرد برخی از شرکت های دولتی بعد از واگذاری با روند نزولی روبرو شده و حتی برخی کارخانه های واگذار شده تعطیل شده است.زارع گفت:اگر روند اشتباه واگذاری شرکت های دولتی اصلاح نشود،احتمال تعطیلی بسیاری از کارخانه ها وجود دارد.
 
بی اعتمادی به آمریکا هر روز بیشتر می شود
محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا با اشاره به سالروز اجرایی شدن برجام گفت: هیچ وقت نباید تصور شود که با امضای توافق برجام، خصومت‌های آمریکا علیه ایران کاهش پیدا کرده است. جمالی با بیان اینکه خصومت‌های آمریکا علیه ایران، به ماهیت نظام این دو کشور معطوف می‌شود بیان داشت: ما با آمریکا مشکل ماهیتی و سیاسی داریم بنابراین این کشور از هر کاری برای فشار علیه ایران دست نخواهد کشید که همگی این موارد، دیوار بی‌اعتمادی به آمریکا را هر روز بلندتر می‌کند.
 
عوارض صادرات سنگ آهن برای اشتغال زایی بد است
رضا انصاری؛نماینده مردم داراب و زرین در مجلس شورای اسلامی،افزود:بخشی از سنگ آهن ایران صادر می شود و وزارت صنعت با ایجاد عوارض برصادرات به دنبال این تحقق این هدف است که مواد معدنی در داخل کشور فرآوری شده و ارزش افزوده ایجاد کند،اما اگر نتوان این ایده را به درستی اجرا کرد،امکان صادرات از تولیدکنندگان گرفته شده و نیروی کار شاغل از کار بیکار می شود.
 
تذکرات
 
تعیین تکلیف فاضلاب و ایستگاه راه آهن مرودشت
محمد مهدی پورمندی نماینده مرودشت به وزیر نیرو: توضیح علت عدم توجه به برنامه‌ریزی وزارت نیرو برای تعیین تکلیف طرح فاضلاب مرودشت، همچنین به وزیر راه: تسریع در آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن مرودشت
 
شفاف سازی آزمون استخدامی نیروگاه جهرم
محمدرضا رضایی نماینده جهرم به وزیر اقتصاد: لزوم بیان توضیح و شفاف‌سازی راجع به برگزاری آزمون استخدامی در نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم
 
تعیین تکلیف وام های کمتر از 100 میلیون؛جاده پاسارگاد و خسارت کشاورزان
محمدمهدی برومندی نماینده مرودشت به وزیر راه: تسریع در عملیات محور پاسارگاد – ارسنجان و خرامه، همچنین به وزیر اقتصاد، توضیح علت عدم اجرای قانون اصلاح قانون بودجه 95 کل کشور و تعیین تکلیف وام‌های کمتر از 100 میلیون تومان، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت عدم محاسبه دقیق و پرداخت خسارت کشاورزان خسارت‌دیده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار