مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت بانک کشاورزی فارس از پوشش بیمه محصولات کشاورزی در فارس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 15 January 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سید علی مصطفوی مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت بانک کشاورزی فارس گفت: بیش از 95 هزار هکتار از اراضی زراعی فارس تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت.

مصطفوی بیان کرد: 21 محصول زراعی از جمله گندم ، جو ، کلزا ، سیب زمینی ، پیاز ، گوجه فرنگی، برنج، ذرت، پنبه، چغندر قند، نخود و کنجد نیز زیر پوشش بیمه محصولات کشاورزی هستند.

مصطفوی با بیان اینکه کشاورزان و باغدارن می توانند تا پایان دی ماه با مراجعه به دفاتر شرکت های خدمات بیمه ای در سراسر استان نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند، افزود: کارگزاران صندوق بیمه نیز پس از بازدید کارشناسی اقدام به بیمه محصول مورد نظر می کنند.

وی خاطر نشان کرد: با اعلام خسارت،کارشناسان منطقه با حضور در مزرعه به بررسی خسارت وارده می پردازند و با تکمیل فرم اعلام خسارت، مبلغ خسارت را ظرف 48 ساعت به صندوق بیمه محصولات کشاورزی اعلام می کنند .

مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت بانک کشاورزی فارس تصریح کرد : صندوق بیمه 20 روز مانده به برداشت محصول با مشخص کردن میزان خسارت از طریق کیل گیری خسارت وارده را به بیمه گزار پرداخت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار