با درخواست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رباط کریم کارگروه پسماند شهرستان در پایان هفته گذشته با حضور اعضا ستاد در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۳۶۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 15 January 2017
در این جلسه با توجه به اقدامات مدیر عامل سازمان پسماند رباط کریم مبنی بر انجام تشریفات قانونی انتخاب سرمایه گذار برای احداث نیروگاه زباله سوز 1000 تنی در رود شور و اعلام آمادگی مدیر عامل شهرک صنعتی پرند برای تامین زمین مورد نیاز به منظور تحقق خواسته سازمان مدیریت پسماند مقررشد هماهنگی و تفاهمات لازم را دراین زمینه معمول و نتایج حاصله را در جلسه آتی کارگروه مطرح نمایند.
این گزارش می افزاید: در پی ابلاغ مصوبات جلسه کارگروه پسماند،تیمی متشکل از نمایندگان شهرداری،راهداری،بهداشت،شرکت عمران ومحیط زیست تشکیل و به منظور گشت و پایش زیست محیطی و بر خورد با واحدهای آلاینده و ضایعات سوزیها در حوزه های تحت فعالیت حضور خواهد داشت.
گفتنی است موضوع گزارش آتش سوزی ضایعات در شهرکهای صنعتی رباط کریم مورد اعتراض محیط زیست قرار گرفت و مقرر شد مدیران شهرکها در این زمینه نظارت بیشتری داشته باشند و شرکت های متخلف در زمینه پسماند را به محیط زیست معرفی تا برابر ضوابط برخورد گردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار