رئیس كمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز از داشتن نگاه‌های غلط به این شورا و شهرداری انتقاد كرد و گفت: این برای ما اصلاً خوشایند نیست كه به شهرداری و شورای اسلامی شهر تنها به عنوان یك صندوق پول نگاه شود.
کد خبر: ۳۶۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 15 January 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: محمد تذروی، رئیس كمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز در پاسخ به اینكه چه حمایت‌هایی از عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام از سوی این شورا صورت خواهد گرفت، گفت: دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به نام پایتخت فرهنگی نسبت به شهرمان است.
وی تأكید كرد: ما به هر جای دنیا كه برویم می‌گوییم ایرانی هستیم و به هر جای ایران هم كه برویم می‌گوییم شیرازی هستیم و تأكید داریم كه این مردم لایق خدمت هستند و به این جایگاه نیز افتخار می‌كنیم.
همكاری همه جانبه‌ای برای جایگاه پایتخت جوانان جهان اسلام داریم
تذروی با بیان اینكه ما تمام تلاش خود را می‌كنیم تا شیراز پرآوازه بماند، گفت: به همین دلیل بود كه از موضوع پایتخت جوانان جهان اسلام استقبال كرده و آمادگی همكاری همه جانبه برای حفظ و تقویت این عنوان داریم.
رئیس كمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز از داشتن نگاه‌های غلط به این شورا و شهرداری انتقاد كرد و گفت: این برای ما اصلاً خوشایند نیست كه به شهرداری و شورای اسلامی شهر تنها به عنوان یك صندوق پول نگاه شود و اینكه دائماً از ما بخواهند پول اختصاص دهیم.
شهرداری در تمام مناسبت‌ها فعالیت خود را انجام می‌دهد
وی ادامه داد: فضای شهری در دست شهردای شیراز است و در تمام مناسبت‌ها كار خود را انجام داده است و این مناسبت‌ها هم شامل تمام مناسبت‌های ملی، مذهبی و اسلامی و غیره است و به هیچ عنوان منتظر سازمان و یا نهاد دیگری نمی‌ماند.
تذروی در پایان بر این نكته تأكید كرد كه شورای اسلامی شهر و همچنین شهرداری شیراز خود را موظف به همكاری برای اجرای مناسبت‌های مختلف نظیر برنامه‌های شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام می‌داند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار