معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس: فیلم های فوق ماراتن سعید کشاورزی و آوانتاژ محمد کارت در بخش مستند جشنواره بین المللی فیلم فجر انتخاب شدند.
کد خبر: ۳۶۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 14 January 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس: مهدی رنجبر گفت: امسال حضور پررنگ فارسی ها در جشنواره را به فال نیک گرفت و گفت: در حال رایزنی برای پخش این دو فیلم همزمان با پخش در تهران هستیم و امیدواریم بتوانیم با حضور این هنرمندان مجوز اکران را همزمان دریافت کنیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، افزود: جشنواره امسال با ٣٢ فیلم در بخش داستانی و ١١ فیلم در بخش مستند به کار خود ادامه میدهد که از این ١١ فیلم مستند دو فیلم آن مربوط به هنرمندان فارس و شیراز می باشد.

مهدی رنجبر گفت:جشنواره فیلم فجر امسال با تعداد ٢٢ فیلم در شیراز برگزار می گردد که با این تعداد فیلم بالغ بر ٨٠ درصد فیلم های جشنواره در این استان به نمایش در می آید.

رنجبر در ادامه بیان داشت: هر چند حضور بازیگران فارسی در این جشنواره کم رنگ تر است اما حضور کارگردانان فیلمساز جوان این استان بسیار پررنگ می باشد، به طوری که ٢ فیلم از ١١ فیلم منتخب این جشنواره متعلق به جوانان شیرازی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار