استاندار خوزستان عنوان کرد؛
استاندار خوزستان از عزم جدی دولت و وزارت راه و شهرسازی برای اجرایی شدن جاده میانبر مسجدسلیمان – اهواز خبر داد
کد خبر: ۳۶۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 14 January 2017
غلامرضا شريعتي در آيين اغاز عمليات اجرايي جاده مسجدسليمان - بازفت اظهار كرد: این قطعه یکی از پروژه های زیرساختی استان است و قطعه ای كه امروز اغاز شد، قطعه اي از محور بین استانی خوزستان به شهرکرد خواهد بود و امیدواریم در آینده ای نزدیک بخش های دیگر این پروژه هم آغاز شود.

شریعتی افزود: اعتبار قطعه اول جاده مسجدسلیمان به شهرکرد توسط شرکت توسعه زیرساخت راههای کشور تامین شده است.

وي ادامه داد:امیدواریم با انجام این پروژه در این مسیر و ادامه آن در استان چهارمحال و بختیاری این محور به یک جاده اصلی و ایمن بین دو استان با نگاه گردشگری و اقتصادی-تجاری تبدیل شود.

شريعتي تصریح کرد:این پروژه قرار است طی مدت زمان سه سال به بهره برداری برسد و در تلاشیم بخش های دیگر پروژه جاده خوزستان به شهرکرد که شامل جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز می شود هم بزودی به مرحله اجرا برسد.

وي ادامه داد: با نگاه به ۲۰ سال گذشته مسجدسلیمان همه فکر می کردند این منطقه دیگر فراموش شده است اما برنامه ریزی های خوبی برای این شهرستان شده است و نتایج به صورت محسوس قابل مشاهده است.

شريعتي گفت: دولت مصمم است رفت و آمد به این شهرستان را تسهیل کند و این پروژه جاده مسجدسليمان به بازفت هم در راستای همین هدف است و مسجدسلیمان این قابلیت را به صورت جدی دارد که به عنوان یک منطقه توریست پذیر معرفی و برای آن سرمایه گذاري شود.

استاندار خوزستان بيان كرد: حجم آب ها، جنگل ها، کوهها محل هایي است که می طلبد در آن سرمایه گذاري و از این پتانسیل بخوبی استفاده كرد که امیدوارم با همدلی به وجود آمده همه تلاش کنند گره های مردم یکی پس از دیگری باز شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: غلامرضا شريعتي
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار