نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خواستار شد
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص ردیف‌های ویژه اعتباری برای صیانت از جنگل‌های غرب کشور با محوریت استان کرمانشاه شد.
کد خبر: ۳۶۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 14 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،احمد صفری امروز اظهار کرد: استان کرمانشاه رتبه نخست بیکاری را در سطح کشور دارد و این یک معضل برای تمامی مردم این استان است.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی بیشترین سهم اشتغال را در بخش پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و تسهیلات به واحدهای تولیدی داشته است، اعلام کرد: تمام بانک‌ها باید برای احیای واحدهای تولیدی که منجر به ادامه فعالیت واحدهای تولیدی و ثبات شغلی می‌شود، اعلام آمادگی کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عشایر و مرزداران این استان را مردمانی باصفا، متدین، انقلابی، ولایت‌مدار و خون‌گرم توصیف کرد که بدون دریافت دستمزد مشغول حراست از مرزها هستند و گفت: تلاش این قشر همواره منجر به خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

وی برای حل معضل بیکاری در استان کرمانشاه خواستار کمک از مسؤولان شد و ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی بیشترین سهم را در اشتغال دارد و انتظار می‌رود حداقل نسبت به استخدام 300 نفر از استان کرمانشاه که معرفی شده‌اند، اقدامات لازم را انجام دهد.

صفری خواستار کمک به قشر عشایر استان کرمانشاه در پروژه‌های آبرسانی شد و گفت: عشایر مرزداران بی‌مزد هستند و کمترین انتظار آن‌ها آبرسانی است.

وی با اشاره به وجود پنج بازارچه و 2 مرز رسمی استان، بیان کرد: اختصاص اعتبار ویژه‌ای برای کنترل دام و طیور با توجه به موقعیت مرزی بودن استان کرمانشاه را به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار هستیم.

صفری همچنین خواستار تخصیص ردیف‌های ویژه اعتباری برای صیانت از جنگل‌های غرب کشور با محوریت استان کرمانشاه درخصوص حفظ جنگل‌ها از آتش‌سوزی و... شد و گفت: توسعه باغات استان و ساماندهی چاه‌های غیرمجاز کشاورزی از دیگر مطالبات استان کرمانشاه است.

وی با تاکید بر ارائه الگوی کشت مناسب گرمسیری، سردسیری و دیم در استان گفت: لازم است در راستای احداث سیلوی 100 هزار تنی به‌عنوان مرکز غرب در کرمانشاه و همچنین توجه به ظرفیت استان در زمینه شیلات کمک‌های شایانی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار