نخستين گردهمايی و نشست هم انديشی روسای دانشكده های علوم تربيتی و روان شناسی برتر كشور، دانشگاه شيراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 11 January 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: دكتر بابک شمشيری ‌رئيس دانشكده علوم تربيتی و روان شناسی دانشگاه شيراز در اين گردهمایی گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی تبادل نظر اساتيد و اعضای هيئت علمی دانشكده های علوم تربيتی و روان شناسی كشور، هم افزايی برای رشد و توسعه بيشتر ،اتخاذ مواضع مشترک و ترسيم برنامه ريزی مناسب است.

شمشیری بیان کرد: پذيرش دانشجو در برخی واحد های دانشگاهی و موسسات آموزش عالی افزایش یافته و هيچ نظارتی بر اين واحد های دانشگاهی نيست و خروجی های بی كيفيت اين دانشگاه ها،‌ به فارغ التحصيلان دانشگاه های معتبر وارد کرده است.

همچنین در این نشست دكتر جوادی پور از دانشگاه تهران،‌ دكتر عبدالهی از دانشگاه خوارزمی ،‌دكتر رضايی از دانشگاه الزهرا،‌ دكتر عابدی از دانشگاه اصفهان، ‌دكتر امين ايزدی از دانشگاه فردوسی مشهد ،‌ دكتر مرعشی از دانشگاه شهيد چمران،‌ دكتر هاديان فرد ،‌معاون آموزشی دانشكده علوم تربيتی و روان شناسی دانشگاه شيراز،‌ دكتر ثالثی معاون دانشجويی و فرهنگی دانشكده و دكتر خرمایی معاون پژوهشی دانشكده به بيان ديدگاه ها ی خود پرداختند.

بر این اساس از مهمترین موضوعاتی که در این گردهمایی مورد تبادل نظر قرار گرفت، ايجاد دبيرخانه دائمی برای استمرار گردهمايی ها، تجديد نظر در برنامه درسی رشته های علوم تربيتی و روان شناسی،‌ نحوه همکاری و خدمت رسانی به جامعه،‌ اعتراض به حذف گرايش برنامه ريزی آموزشی در مقطع كارشناسی ارشد علوم تربيتی و رشته مشاوره در مقطع كارشناسی بود.

گفتنی است، گردهمایی روسای دانشكده های برتر کشور به ميزبانی دانشكده علوم تربيتی و روان شناسی دانشگاه شيراز و با حضور هيئت رئيسه دانشكده و روسا و نمايندگانی از دانشگاه های تهران ، الزهرا، خوارزمی، ‌مشهد، اصفهان و‌ شهيد چمران اهواز در سالن مرحوم دكتر رضويه دانشگاه شيراز برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار