فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: جرائم كاركنان انتظامی استان از ابتدای امسال تاکنون، 36 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال كاهش داشته است.
کد خبر: ۳۵۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 11 January 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس در بیست و سومین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح كه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد، بیان کرد: هر ساله در رابطه با پیشگیری از وقوع جرائم، سازمان قضایی نیروهای مسلح اقدام به برگزاری مجمع پیشگیری از وقوع جرم می كند كه امروز این جلسه به میزبانی نیروی انتظامی و با موضوع فرار از خدمت با 10 مؤلفه تشكیل شده است.  
 
وی گفت: در این مراسم هم اندیشی و همفكری كارشناسان و فرماندهان در راستای پیشگیری از وقوع جرائم كاركنان صورت گرفته و با خرد جمعی و عقلانیت راهكارهایی برای جلوگیری از جرائم ارائه می شود.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به اقدامات مناسب پلیس فارس از جمله اجرای طرح مكنا و خوشایند سازی محیط خدمتی در كلانتری ها و پاسگاه های انتظامی اشاره كرد و گفت: با انجام این اقدامات، جرائم كاركنان انتظامی استان در 9 ماه اول امسال، 36 درصد كاهش داشته است.  
 
گودرزی با بیان اینكه در شش ماه اول امسال افزون بر 400 هزار پرونده قضایی در كلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان تشكیل شده است، گفت: این موضوع گستردگی و سنگینی مأموریت های نیروی انتظامی استان را نشان می دهد.  
 
وی تشكیل قرارگاه جهادی صیانت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با كاركنان، برگزاری اردوهای تفریحی برای كاركنان وظیفه و برگزاری كارگاه های آموزشی را در كاهش جرائم كاركنان انتظامی مفید دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار