به دلیل بدهی دانشگاه آزاد فیروزآباد از ورود 70 دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فیروزآباد به جلسه امتحان در بیمارستان الرحمن شیراز جلوگیری شد.
کد خبر: ۳۵۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 10 January 2017
تابناک فارس به نقل از فیروزنا:دانشجویان رشته رواشناسی بالینی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فیروزاباد برای گذراندن مصاحبه بالینی به دلیل نبود بیمارستان بیماران روانی به بیمارستان الرحمن شیراز حضور می یافتند.

اما روز جمعه که این دانشجویان که از شهر های مختلف از جمله بندرعباس، میناب، بوشهر که در دانشگاه آزاد فیروزآباد مشغول به تحصیل هستند با مراجعه به این بیمارستان جهت امتحان مصاحبه بالینی از ورود این دانشجویان به علت بدهی دانشگاه آزاد فیروزآباد به این مرکز جلوگیری می شود.


یکی از دانشجویان این رشته در گفتگو با فیروزنا گفت: دانشگاه آزاد فیروزآباد هر ترم 3 میلیون تومان از ما می گیرد و همه دانشجویان قبل از گذراندن این درس (مصاحبه بالینی) اول می بایست هزینه حضور در کلاس را واریز کنند اما الان از ورود ما دانشجویان که 70 نفر هستیم به علت بدهی دانشگاه آزاد به این مرکز جلوگیری شده است پس پول های پرداختی ما کجا مصرف شده است ؟
این اتفاقات در حالی است که دکتر حمزه سارویی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در جلسه هیت امنا دانشگاه آزاد فارس، دانشگاه آزاد فیروزآباد را جز دانشگاه های زیانده استان عنوان کرده است.

اما نکته قابل توجه این است که خبرنگار فیروزنا روز شنبه به دانشگاه آزاد فیروزآباد مراجعه کرد تا این موضوع را از طریق مسئولین مورد بررسی قرار دهد که مسئولین پاسخگو نبوده و رفتار ناشایستی را از خود نشان دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار