سرپرست اداره جهاد کشاورزی لامرد گفت: آمار اشتغال در بخش کشاورزی لامرد 22 درصد است.
کد خبر: ۳۵۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 09 January 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:محمدصادق فانی عصر امروز در دیدار با امام‌جمعه بخش علامرودشت اظهار داشت: بر اساس بررسی صورت گرفته آمار اشتغال در بخش کشاورزی این شهرستان 22 درصد است، ازاین‌رو می‌طلبد با برنامه‌ریزی کشاورزی لامرد را به سمت‌وسوی موفقیت ‌پیش برد.

وی افزود: در امر کشاورزی انداختن کارها به فردا لطمه بسیاری به کشاورزی می‌زند، پس باید ضمن حفظ روحیه جهادی در راستای پیشبرد کشاورزی این شهرستان قدم برداشت.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی لامرد همچنین اشاره‌ای به اولویت کاری خود در زمینه توسعه کشت‌های گلخانه‌ای، کشت گیاهان دارویی، کشت دانه‌های روغنی ازجمله کلزا و ... داشت و گفت: می‌کوشیم محصول سالم تولید و به بازار مصرف عرضه کنیم.

در ادامه امام‌جمعه بخش علامرودشت نیز در سخنانی گفت: ازجمله نهادها و اداراتی که در کار خود موفق بوده، جهاد سازندگی و نیز جهاد کشاورزی است و هرگاه نامی از جهاد آورده می‌شود ذهن آدم به سمت کارهای چشمگیر حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام احمد باقری‌نیا ادامه داد: یکی از ارکان مهم مملکت بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته ‌شده که تلاش بسیار شما را در این راه طلب می‌کند.

به گزارش فارس، پس‌ازاین دیدار امام‌جمعه بخش علامرودشت، سرپرست حوزه مدیریت جهاد کشاورزی لامرد، کارشناسان، رئیس و کارشناسان مرکز خدمات جهاد کشاورزی علامرودشت از مزرعه 30 هکتاری آلوئه‌ورا در این بخش بازدید کردند.

در این بازدید مسائل فنی و توضیحات لازم از طرف مسؤولان طرح و مرکز خدمات جهاد کشاورزی ارائه شد. این طرح در سطح 30 هکتار آلوئه‌ورا اجراشده و بزرگ‌ترین مزرعه کشت‌شده این محصول در جنوب کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار