مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با احداث محور جدید شیراز به خوزستان با نام پروژه دالین نورآباد طول مسیر شیراز به خوزستان ۴۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۳۵۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 09 January 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس: فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در بازدید از مراحل احداث پروژه دالین – نورآباد که در آینده محور جایگزین فارس به خوزستان است گفت: طول این مسیر ۷۰ کیلومتر است و در دو قطعه در دست انجام است.

وی افزود: این پروژه یکی از پروژه‌های ملی است که در استان فارس در دست اجراست و در آینده جایگزین شیراز محمور ابوالحیات – خوزستان است.

تکاور تصریح کرد: با احداث این محور علاوه بر کاهش ترافیک عبوری محور ابوالحیات – قائمیه و کاهش تلفات و تصادفات محور موجود باعث رونق اقتصادی و گردشگری و توسعه مناطق و روستاهای محروم در طول محور دالین – نورآباد را به دنبال دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ادامه گفت: علیرغم اینکه پیمانکار پروژه مطالبات خود را دریافت کرده اما عملیات اجرایی پروژه کند بوده و از شرایط اجرایی خوبی برخوردار نیست.

وی بیان کرد: تذکرات لازم به پیمانکار داده شده و مقرر شد نسبت به فعال‌تر شدن کارگاه‌های در طول مسیر اقدامات لازم انجام گردد و در جهت تسریع پروژه تلاش‌ها و اقدامات مضاعف انجام گردد.

تکاور همچنین در خصوص قطعه اول پروژه دالین – نورآباد از سمت شیراز گفت: عملیات اجرایی این قطعه به دلیل عدم ارزیابی و آزادسازی کند است و در جهت تسریع در عملیات اجرایی این قطعه عملیاتی اتخاذ گردید تا امکان سرعت انجام کار در این قطعه میسر گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص پیشرفت فیزیکی این محور افزود: قطعه ۳ و ۴ پروژه دالین – نورآباد ۲۰ درصد و قطعه یک نیز ۲۰ درصد و در کل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار