معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: با پیگیری های مجری پروژه شهر سلامت، طراحان طراز اول دنیا به منظور استفاده حداکثری از فضای موجود و بهره گیری از تکنولوژی های جدید دنیا و آماده سازی این مکان برای پذیرش و اقامت بیماران در آن و نقش آفرینی تمامی طراحان داخلی و خارجی در زیباسازی این محل، در طراحی این شهر مشارکت می کنند.
کد خبر: ۳۵۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵ 09 January 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومي استانداري فارس: يدالله رحماني در جلسه كارگروه شهر بين المللي گردشگري سلامت فارس،  افزود: شهر سلامت فارس، بزرگترين پروژه سرمايه گذاري بخش خصوصي استان است كه بايد در جهت ايجاد و فعال سازي آن حداكثر استفاده از توانمندي هاي طراحان داخلي و خارجي صورت گيرد  و بر اين اساس از توانمندي هاي طراحان طراز اول دنيا در طراحي آن استفاده خواهد شد.
و با بيان اين كه تامين زيرساخت ها و تسريع در آغاز فعاليت هاي اجرايي شهر سلامت كه حداقل 10هزار ميليارد تومان برآورد سرمايه گذاري مورد نياز آن مي باشد، از سياست هاي اصلي مديريت ارشد استان فارس به شمار مي رود، گفت: جلسات مستمر اين پروژه بزرگ و معظم نيز در اين راستا برگزاري مي شود تا هم ادارات كل و شركت هاي استاني شرايط لازم را براي شروع اين پروژه بزرگ ملي فراهم نمايند و هم مجري با پشتوانه هاي موجود در شروع و اجراي آن اهتمام جدي تر داشته باشد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس با اشاره به اين كه مشكلات معارضين اين پروژه، با توجه به تلاش هاي صورت گرفته و فعاليت مستمر مديران عامل مناطق ويژه اقتصادي شيراز و شركت شهر سلامت، در حال حل و فصل است، اظهار داشت: شرايط بهتري براي مجري اين طرح فراهم شده است و اين روند مي بايست ادامه پيدا كند تا سريع تر شاهد اجرا و بهره برداري از اين پروژه بزرگ سرمايه گذاري در استان باشيم .
وي گفت: تهيه طراحي معماري و ارائه برنامه زمانبندي اجراي پروژه توسط شركت جهان پارس كه مجري اين پروژه مي باشد شرايط بهتري را براي ارزيابي عملكرد ادارات كل و شركت هاي خدمات رسان استاني و فعاليت مجري ايجاد مي كند كه ضرورت ايجاب مي كند اين مهم در اولويت قرار گيرد.
در اين جلسه ضمن بررسي نظرات مسولان و كارشناسان ادارات كل و شركت هاي خدماتي استان جهت ارائه خدمات سريع تر به شهرك بين المللي سلامت فارس تصميم گيري شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار